Crtezi!♥

by - април 24, 2015

Zdravo svima!
Odlucila sam da vam pokazem neke radove sto je moja sestra crtala,tako da pocnimo!

Ovaj crtez je sama osmislila!










To su samo neki crtezi,ostale mozete pogledati na njenoj Facebook stranici,u proslom postu sam jednoj devojci odgovorila,trazila je link njenog Facebooka i ja sam ga tamo stavila! Inace ona se potpisuje na svaki crtez sa Anja P. Tako da ako malo bolje pogledate,videcete njen potpis na svakom crtezu!

To je to,nadam se da su vam se svideli crtezi!

Komentarisite!

Vidimo se,
Zeljana!♥


You May Also Like

5 comments

  1. Crtezi su stvarno prelijepi. Jedino mi je zao sto talentovani ljudi kao sto je tvoja sestra u danasnjem svijetu ne prolaze onako kako zasluzuju. Ali sta je tu je. Sve se okrenulu nepismenosti, ali nadam se da tvoja sestra uspjet i neka posalje neki svoj rad na neko takmicenje ili u novine. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zahvaljuje ti se mnogo! I u potpunosti se slazem sa tobom.Ali mi tu ne mozemo nista! :)

      Избриши
  2. Crtezi su predivni,tvoja sestra je pretalentovana.Zaista sam odusevljena. Pogledaj novi post ako zelis:http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥