Hvala vam!+Male novosti♥

by - април 23, 2015

Zdravo svima!
Puno vam hvala na 100+ pregleda i na 2 pratioca! Stvarno sam mislila da necu stici ni do 10 pregleda!Ali zahvaljujuci vama,uspela sam i preko 10 pregleda.Najvise zelim da se zahvalim Milici Stanisic! Zato sto komentarise svaki moj novi post,i puno joj hvala na tome,ne znas koliko mi znaci!
Zahvaljujem se i svima drugima koji citaju ovaj blog!

A sad zelim da vam kazem neke novosti,odlucila sam da pokrenem rubriku How To Make! U ovoj rubrici cu pisati o tome kako da napravite,ukrase,poklone,jela,predmete i jos mnogo toga!
Pocela sam danas da pisem post na tu temu i vec sam napravila nesto,i nekoliko fotkica,ali sam shvatila da  prvo treba vas da pitam,da li se vama to dopada,i da li zelite tu rubriku,ako zelite ja cu objaviti taj post.
Uz svaki  How To Make post cu postavljati,uz instrukcije,i slike.

To je to! Jos jednom vam hvala na 100+ pregleda! I javite mi u komentarima da li zelite rubriku How To Make!

Da li zelite rubriku How To Make?

Komentarisite!

Vidimo se,
Zeljana ♥

You May Also Like

4 коментара

  1. Nema na cemu , zasluzujes mnogo vise jer vidim koliko se trudis. Inace , jedva cekam prvi post te rubrike. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!Mnogo mi znaci! U redu,danas cu mozda objaviti prvi How To Make! ♥

      Избриши
  2. Naravno da zelimo. Zelim ti mnogo vise od 2 pratioca i 100 pregleda jer ih svakako zasluzujes.
    P.S. Novi post na mom blogu
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti,mnogo mu znace vasa misljenja i vasi komentari! Uradila sam vec jedan HTM! Nadam se da vam se svideo! Posetucu tvoj blog! <3
    P.S Pogledaj postove: Mala ponuda i crtezi!

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥