Mala ponuda!

by - април 24, 2015

Zdravo svima!
Danas za vas imam jendu ponudu.Tako da pocnem.
Naime,moja starija sestra Anja(16) je talentovana za umetnost i sve to,ide u umetnicku skolu.Pa sam se pitala,ako zelite neki portret,ili nesto drugo javite se njoj! Ako zelite,mozete je posetiti na Facebook stranici,i videti neke njene crteze.Javite mi se u komentarima i ja cu vam ostaviti link koji vas vodi do njene Facebook stranice.
Inace mozete joj se javiti i na njen mail : preradovicanja@gmail.com  Tako,da ako ste zainteresovani,javite se meni u komentarima,ili njoj na mailu! Uvek ce vam odgovoriti.Cena je po upitu,i zavisi od toga sta zelite,i koji format papira zelite. Tako da......

To je to,ocekujte novi post u toku dana,jer sam bolesna pa imam vremena za pisanje!

Da li vam se dopada ponuda?

Komentarisite!

Vidimo se,
Zeljana ♥

You May Also Like

4 comments

  1. Post ti je odličan, i pratim t preko GFC-a.
    Nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ♥ Naravno! Da li zelis portret ili tako nesto? :D Hvala sto me pratis!

      Избриши
  2. Mogu li da dobijem link facebook stranice??
    Učlanila sam se na tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti!!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Izvoli link: https://www.facebook.com/anja.preradovic.1?fref=ts Udji u fotografije,ili albume itd,pa ces videti neke crteze!Ako zelis,ostavi mail,pa ce ti poslati jos crteza koje je crtala!

    Hocu! Hvala ti! ♥

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥