My favourite song's

by - април 23, 2015

Zdravo svima!
Za danas sam vam pripremila post,u kom cu vam staviti listu od top 10 mojih omiljenih pesama...Pa da ne duzim...Pocnimo!
  • Break free-Ariana Grande
  • Up all night-One Direction
  • Pocer face-Lady Gaga
  • Toxic-Britney Spears
  • Live while we're young-One Direction
  • Rock me-One Direction
  • Bang Bang-Jessie J
  • Irresistible-One Direction
  • Beauty and Beat-Justin Bieber
  • Dark horse-Katy Perry

    Pa to je too...inace ja imam jos mnogo omiljenih pesama,ali ove su pesme koje u poslednje vreme najvise slusam!
    Nadam se da vam se svideo ovaj post,i lista pesama!
    I da,samo zelim da se zahvalim Zeljki Dencic,sto je postala clan ovog bloga!
    Zeljka hvala ti od sveg srca! Mnogo mi znaci!

    I to je to!
    Komentarisite!

    Vidimo se,
    Zeljana♥

You May Also Like

2 коментара

  1. Super postic. Divna plejlista. Od ovih koje si napisala , najvise slusam "Break Free". ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje! Zato se i nalazi na prvom mestu,ali veruj mi nisam isla po redu! :D ♥

      Избриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥