Prolecne haljine! ♥

by - април 28, 2015

Zdravo svima!
Kao sto ste primetili,novi izgled bloga! Sama sam pravila grafiku,i nadam se da vam se svidja! A imamo i jos jednu novinu,a to je 8 pratioca na blogu! Hvala svima! Pa,posto nemam neku inspiraciju za post,odlucila sam da  vam pokazem neke prolecne haljine iz H&M koje su mi se dopale!
Pocnimo!

                                              1.
                      
Ova haljina mi je prelepa! Veoma je nezne boje,i svidja mi se sto je strukirana i sto je stavljen taj kais.
Mada mi je za neke svecanije prilike. I svidja mi se zato sto je leprsava! Obozavam takve haljine! Samo je kais mogao da bude crne ili neke druge boje,da razbije monotoniju!
Moja ocena: 9+/10

                                                 2.                                    

Ova haljina mi je preslatka.Bas je nekako,u duhu proleca! Kao i prethodna,a i naredne haljine,i ova je leprsava! I ovaj crni kais,sa nekim zlatnim linijama,je pun pogodak! Obozavam jednostavne,ali ipak zenstvene haljine! Moja ocena 10/10

                                                      3.

Sta reci osim savrsenstvo! Meni je ova haljina prelepa,ali je,kao i prva,za neke malo svecanije prilike, za maturu ili tako nesto! Svidja mi se zato sto je gore ovaj providan vez! I kais je pun pogodak! Moja ocena: 10/10

                                                           5.

Ova haljina je prelepa! Neki misle da vas vodoravne linije cine krupnijim,ali to nemora biti tacno! Haljina mi se svidja zato sto su krupne linije,i zato sto je strukirana,pa donji deo haljina ide u trougao,i kais sve cini savrsenim! Moja ocena: 10/10

                                                     6.

Ovakvu haljinu,ali pljunutu,ima moja sestra! Haljina je od teksasa,strukirana je,pa izgleda kao da je to neki veliki kais.Ima rajferslus sto je cini prelepom! Na ramenima,ima nesto sto se nevidi,ali ja mogu da vidim posto moja sestra ima ovakvu,ima nesto sto,ne znam kako da opisem....Uglavnom haljina je savrsenstvo savrsenoga! Moja ocena: 10+++/10

To je to sto se tice prolecnih haljina,i ovog posta! Nadam se da vam se svidjaju haljine kao i  meni! Ali i da vam se svidja novi izgled bloga! Kao sto ste mogli da primetite,svaka haljina je leprsava,ali to je zato sto sam pravi zaludjenik od leprsavih i paperjastih svari!     U komentarima mi recite koja vam je haljina najlepsa!
P.S. Sve ove haljine,potrazite u H&M prodavnicama!

Da li vam se svidjaju haljine? Koja vam je najlepsa? A nova slika na blogu?

Komentarisite! ♥

Vidimo se,
Zeljana! ♥




You May Also Like

2 comments

  1. Idealne su za ljeto! Crna haljina izgleda super za izlazak vani; crvenu bi imala možda za na plažu :) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Maja! U potpunosti se slazem sa tobom! Naravno da cu te pratiti. :) ♥

      Избриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥