Radio Disney Music Awards! ♥

by - април 29, 2015

Zdravo svima!
Posto se 26. 4. 2015. odrzao Radio Disney Music Awards odlucila sam da vam pokazem kako su se obukle poznate licnosti,i nekoliko oufita koji su mi se dopali,i koji ne! Pa...krenimo!


                                      Dove Cameron

Ja obozavam ovu glumicu,sigurna sam da nema niko ko je toliko lud za njom! Glumila ja u poznatoj seriji, na Disney Channel , Liv and Meddie! Meni je ova haljina bas slatka,jedino,u gornjem delu,po mom misljenju ima malo vise cvetica,ali okej,haljina je ipak za prolece! Sto se tice obuce,pa meni se stikle dopadaju,lepe nezne krem boje! Ali celokupam oufit mi se dopada mada, jedino bi ja tu ubacila neku torbicu.Ali i ovako je okej. Moja ocena 10/10


                                      Laura Marano

Ova glumica je meni preslatka,prelepa,zgodna...... Ja uzasno obozavam ovu glumicu,ne znam da li je iko jos ovoliko voli,kao ja! Tumacila je,pored Rossa,glavnu ulogu u seriji Ostin&Ally ! No, da predjeo na oufit! Naime,ovo bi trebalo da ispadne neka haljina,i meni se dopada. Dopada mi se print na majici,jedino suknja.Posto ja volim leprsave stvari,mogla je da bude neka leprsavija suknja,ali i ovako je pun pogodak! Stikle-sandale su prelepe,i ova torbica koliko mogu da vidim ima nesto zlanto na sebi,kao i stikle! Jedino mi tu strci ova zelena narukvica! Nepotrebna je! A i kosa je veoma,jednostavna,a ipak lepa! Moja ocena  10+/10

                                         Maia Mitchel

Svi znamo Maia-u iz serije Tenn beach movie,u kojoj je glumila Mak! No,da se vratimo temi....Ovako.....ne znam kako da kazem,ali ne svidja mi se! Print je,ajde moze se reci,lep,ali ta suknja... Taj top mi se svidja,ali suknja izgleda kao da je navukla neki dzak...Kao sto rekoh,top mi se svidja! Ne mogu da vidim stikle,ili sta vec nosi. Mada bi mozda mogla da popravi oufit,da je dodala neku tasnicu... Kosa je super!
Moja ocena 8+/10

                                            Raini Rodriguez

Svi znamo Tris, iz serije Ostin&Ally!Oufit...pa mogu reci da mi se dopada. Jednostavan je,ali ipak nekako lep.Svidja mi se zato sto joj ceo oufit nije u crnoj boji,da jeste,bio bi totalni promasaj!Majca je lepa,zbog tog donjeg belog veza koji je cini drugacijim. Stikle, su u skladu sa ogrlicom koju nosi oko vrata, na stiklama su boje roza,ljubicasta i plava. Dodatnu car celom oufitu daje ta ogrlica sa nekim kamencicima u raznim bojama.A kosu,kao sto ste primetili,ofarbala je pramenove u crveno,i meni se svidja sto ju je uvila!
Moja ocena 10+/10

                                     Tori Kelly

Ja ne znam ko je ovo! Ali oufit,pa,dopada mi se.Ka sto ste videli,mislim da je jedina koja je obula patike! A haljina,pa dopada mi se.Nezne je nebo plave boje,i veoma zenstvena,ali kada pogledate dole,vidite patike...
Ne znam,meni je ovo vrlo originalno! Kosa je nekako u hip-hop stilu i dopada mi se.Ali i celokupan oufit je u hip-hop stilu,i vrlo je originalno! Moja ocena 10/10


                                                    Becky G


Ne znam ko je ovo,ali nije ni bitno! Meni je Becky preslatka,i ceo oufit mi se jako svidja.Sve je savrseno uklopila.Ovaj crni top,i ova strukirana haljina su pun pogodak,a ove stikle-sandale su mi prelepe! Kosa savrsenstvo savrsenoga! Moja ocena 10++/10


                                   Kelli Berglund
Kao i dosta njih,ne znam ko je ovo.No,da predjemo na oufit! Ovako,meni se ovaj oufit ne svidja nesto preterano. Izgleda kao neki stoljnjak koji je isekla i obukla...Top mi se svidja,ali suknja,ne! Ja bih obukla crne stikle,ali ako malo bolje pogledate,videcete da su joj stikle velike! Jedan veliki minus! A ova tasnica mi se svidja! Moja ocena 8/10


                                            Peyton List

Ja ovu glumicu obozavam! Glumila je Emmu Ross iz serije Jessie! Ovako,oufit,pa,svidja mi se,ne mogu reci da mi se ne svidja. Jedino mi ta suknja bode oci.Zar nije malo bapska? Vidim sta je htela,donekle je i uspela u tome,ali ne svidja mi se sto je skrooz ravna.Da je,na primer, malo leprsavija bilo bi pun pogodak! Inace print mi se dopada,kao i ove stikle-sandale! Kosa joj je u Boho stilu. Moja ocena 9/10


                                  Zendaya

Ovako.....Meni se ovaj oufit ne dopada,originalan je,ali mi se ne dopada zbog tih dugmica....Ne znam,nekako mi se ne svidja.. Stikle i kosa mi se svidjaju,ali ovo ostalo.... Moja ocena 7/10

I to je to, drage moje! Nadam se da su vam se svideli oufiti kao i meni,i da vam se svideo post! Ja ne mogu da izdvojim ni jednu,onako,koja mi je najlepsa,zato sto su se sve potrudile!

Nadam se da vam se svideo post i da ste uzivale!

Kako su vam se svideli oufiti?

Komentarisite!

Vidimo se,
Zeljana! ♥

You May Also Like

4 comments

  1. Super post. Obozavam ovakve postove. Inace , kombinacije drage Dove Cameron mi se najvise dopada. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milice! I meni! Pravo si rekla u svom postu! Dove je BOGINJA! :) ♥

      Избриши
  2. super ti je blog,kao i svi postovi.Obozavam tvoj blog.Ako zelis prati moj!

    wwwmyworldmyrules.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥