Spring oufit! ♥

by - април 21, 2015

Zdravo svima!
Danas sam odlucila da vam pokazem nekoliko oufita,za prolece.
No,da ne bih duzila,da pocnem.

Prvi oufit:
Ovaj oufit je mei presladak,najvise mi se svidja torbica u stilu mornara.Inace sve se lepo uklopilo,i svidja mi se na ovom oufitu sto je sve u pastelnim bojama. Ovaj oufit bi se mogao nositi u skolu,ali samo da se zameni sorc,sa nekim braon farmerkama. Inace je sve na svom mestu!Ovaj oufit nemozete nositi u skolu zbog sorca,ali kao sto sam rekla,ako ga zamenite farmerkama,zasto da ne?! :D

Drugi oufit:
Kao i prethodni,i ovaj oufit mi se mnogo svidja,te masnice na haljini su pun pogodak,a crveni kais je dodatno ulepsao oufit.Jedino mi torbica smeta,malo bide oci,zar ne? Ali nije problem,ipak se radi o prolecnom oufitu,a u prolece je sve sareno!Mozete ga nositi i u skolu(naravno ako pravila dozvoljavaju haljine u skoli).

Treci oufit:
Ne znam sta da kazem za ovaj oufit,osim P-E-R-F-E-K-T-N-O. Sve je savrsen,za ovaj oufit mogu reci da moze da se nosi u skolu.Na ovom oufitu zameram ovu ogrlicu.Po mom misljenju uz ovu kosulju neide nikakav nakit,zato sto je karirana.Da nije karirana,mozda bi i izgledalo lepo.Inace je sve na svom mestu!

Cetvrti oufit:
Ovaj oufit je za malo hladnije prolecne dane.Ovaj duks mi je pre pre presladak.A tu je i ova neobicna torba.Sve je lepo uklopljeno,i veselo.I njega mozete nositi u skolu. Inace oufit mi je presladak!

Peti oufit:
Oufit je prelep,sve je lepo uklopljeno i prosto mami poglede.Malo je drecava ova majica u fluroscentno roze boji,pa mi to smeta,ali je inace predivan je ceo oufit. :D

Nadam se da su vam se svideli oufiti kao meni.Svih pet su lepi na svoj nacin.
Kao sto ste mogli da primetite,u svih pet oufita su starke za obucu.Inace,one su dobre za prolece,i veoma lepo izgledaju,na svim oufitima,od haljini do farmerki.

Koji se vama najvise svideo oufit?

Vidimo se sutra!

Zeljana. ♥





You May Also Like

0 comments

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥