The Liebester Award!

by - април 22, 2015

Zdravo svima!
Ovo je drugi post od mene za danas,ali citala sam neke blogove i naisla na ove postove:
Ovo su pravila:

- Treba da objavite link bloga osobe koja vas je nominovala.
- Odgovorite na 11 pitanja postavljenih od strane osobe koja vas je nominovala.
- Nominujte 11 blogera čiji blogovi imaju manje od 200 čitalaca.
- Kreirajte 11 novih pitanja na koja će odgovoriti osobe koje nominujete.

Zelim da nominujem:

Beauty by Alex(http://lepotaodaleks.blogspot.com/)
Nina's World(http://ninaw123.blogspot.com/)
Style on first place(http://styleonfirstplace.blogspot.com/)
Jovankin Svet(http://joka45688.blogspot.com/)
Fashion by Amy(http://amyfashion18.blogspot.com/)
Teodora's small world(http://teodorassmallworld.blogspot.com/)
Anja's diary(http://anjalittleworldd.blogspot.com/)

E ovako,znam da nije 11,ali stvarno,ne znam puno blogova,tako da....Sorry

E ovako,pitanja:

Beauty by Alex:

Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________

Nina's World:

Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________

Style on first place:

Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________

Jovankin Svet:

Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________


Fashion by Amy:

Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________

 Teodora's small world:

Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________

 Anja's diary:


Kada si napravila blog?_____________
Zasto si ga napravila?______________
Koliko imas godina?____________
Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome?_____________
Omiljen beauty proizvod?__________________
H&M ili New Yorker? ________________
Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala?________________
Grad iz snova?_____________
Omiljena hrana?
Omiljeno pice?________________
Imas li BFF?_______________



To je to......Kao sto ste videli,svima sam stavila ista pitanja,zato sto ne znam sta da vas pitam. :/
Nadam se da su srecne devojke koje sam nominovala! :D

Da li vi imate blog?

Komentarisite! ♥

Vidimo se,
Zeljana. ♥

You May Also Like

7 коментара

  1. Super post. Već sam odradila ovaj tag , ali odgovoriću ti ovde na pitanja. Inače , imaš sjajan blog. :)

    Kada si napravila blog? Pre skoro godinu dana. :)
    Zasto si ga napravila? Mnogo volim modu , a i htela sam da pišem o raznim zanimljivim temama koje će možda nekom biti od pomoći.
    Koliko imas godina? 14 , ali za 2 meseca punim 15 godina.
    Da li se sminkas,i ako da,da li uzivas u tome? Da , ali vrlo malo. Stavim samo malo BB krmee , korektora i stavim labelo. Volim da se šminkam , ali me ponekad smori svakodnevna ista rutina.
    Omiljen beauty proizvod? BB krema
    H&M ili New Yorker? H&M , ali više kupujem u New Yorkeru jer mi je ta prodavnica bliža.
    Kada bi mogla da biras,gde bi otputovala? U Dubai. <3
    Grad iz snova? Dubai.
    Omiljena hrana? Obožavam pizzu.
    Omiljeno pice? Coca-Cola.
    Imas li BFF? Imam dve BFF i obe volim najviše na svetu. Kao sestre su mi. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na nominaciji,ali sam ja vec uradila ovakav post :(


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze! Nova sam pa ne znam bas sva pravila! Inace hvala sto pratis moj blog! Poseticu i tvoj! ♥

      Избриши
  3. Super post,poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi (ja sam se uclanila na tvoj blog)

    http://wwwmiasdiary.blogspot.com/ iskopiraj ovo u nwe window i izaci ce ti moj blog

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥