Verena?! ♥

by - април 27, 2015

Zdravo svima!
Evo drugog posta..Kao sto ste primetili,imamo novu sliku na blogu! Inace,ja sam je pravila i nadam se da vam se svidja!Posto je post jako vazan,da ne gubim vreme,nego da pocnem!

Nikada necete pogoditi ko se verio! U pitanju je strana muzicka zvezda! Obicno izvodi pop-pesme,mlada je,zgodna,talentovana
ona je mlada, talentovana, zgodna,
Paa...ako i dalje niste pogodili ko je...Evo slike!
A ako i dalje niste pogodili,hajde da bacimo pogled na prsten!
Sigurno ste na osnovu noktiju otkrili ko je to.Inace prsten je bas,bas velikii! A ako odustajete od pogadjanja,evo ko je to:


To je.............................................NICKI MINAJ! OMG......Ne mogu da verujem......
A taj srecnik je...Meek Mill...On je Nickin duugogodisnji hip-hop kolega!
Mladom paru,zelimo svu srecu! A i izjavili su da zele veliku porodicu!

To je too......Da li ste se iznenadili? Da li ste znali o kome se radi?
Da li vam se svidja nova slika na blogu?

Komentarisite!

Vidimo se,
Zeljana! ♥
Meek Mill
Meek Mill

You May Also Like

8 comments

  1. Great post! I followed you, i hope you'll follow back! http://knowthyself99.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post :D Nikad ne bih pogodila!

    -posjeti moj blog, nominovana si u natjecanju, pa pogledaj pravila:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tea! Ni ja nisam mogla da verujem!
      Ja sam nominovana? Nigde nisam procitala! :D

      Избриши
  3. Super post. Mnogo mi se dopada ovakva vrsta postova , tako da nastavi da pises ovakve ili slicne postove. Cim sam videla ovu zamucenu sliku znala sam da je Nicki. Jednostavno sam odmah provalila da je ona. Nisam ni sanjala da ce se ona veriti , tako da sam jos u cudu. :D ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Milice! Mnogo mi znace tvoji komentari! Naravno,nastavicu da pisem ovakve postove. I ja sam jos u cudu! :D ♥ Pogledacu tvoj post!

      Избриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥