Slike!♥

by - мај 30, 2015

Hello drage moje devojke!
Juce sam fotografisala neke slike,pa sam odlucila da ih podelim sa vama!
P.S. Izvinite na neaktivnosti,kriva je Gdja. Skola!


(Ovo je moja sestra)
To je to.Nadam se da su vam se dopale slike,i izvinite sto su okrenute,ali to sam tek videla kod 4 slike,i nisam mogla da ih brisem i okrecem,pa ponovo prebacujem itd. Izvinite,ali nadam se da vam se dopadaju. I da,samo jedno pitanje,vise ne komentarisete postove,zasto? Molim vas odgovor u komentarima!

Vidimo se!

Komentarisite!

Voli vas vasa,
Zeljana!♥

You May Also Like

14 comments

  1. Super post kao i fotografije :)) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super su slike! Poslednja mi se najviše sviđa! :)

    Novi post:
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajne slike. Ali mi se najvise dopada poslednja. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,i meni je se poslednja najvise dopada! :D Zato sam je i ostavila za kraj. ♥

      Избриши
  4. Ma komentiramo :)
    Lijepe su ti slike. Na mobitelu sam pa mi ne smeta sto su okrenute :)
    Ova pozadina ti je vrh !

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥