F•R•I•E•N•D•S ! ♥

by - јун 17, 2015

Pozdrav lepotice!
Kakvo je kod vas vreme danas bilo?Kod mene je bilo dosta tmurno,tek se oko 17h malo rasvetlilo.
'Friends' je moja omiljena serija svih vremena,tako da sam odlucila da vam malo pisem o njoj.

Ova druzina se sastoji od 6 nerazdvojnih prijatelja: Cendlera,Rejcel,Rossa,Monike,Dzojia i Fibi.
Oni se svakodnevno sastaju u jednom kaficu koji se zove 'Central perk' gde radi Ginter koji je ludo zaljubljen u Rejcel.
Serija se sastoji od 10 neverovatnih,i uzbudljivih sezona.
Malo o njima:
Ross Geler- On je stariji brat  od Monike.Najbolji prijatelj mu je Cendler,i jako ga pogadja kada sazna da je u vezi sa njegovom sestrom,ali ipak odobrava njihovu vezu.Takodje je i peleontolog(ne znam da li sam ispravno napisala).
Monica Geler-Rossova sestra.Radi kao kuvar u nekom restoranu.Ona je uredna,i sve mora da bude na svom mestu,inace sizi.U vezi je sa Cendlerom,a malo kasnije i u braku sa njim.
Dzoji Tribiani-Zabavan,zenskaros,glumac u pokusaju,voli da jede,ne znam kako bih drugacije opisala njega.Najbolji prijatelji su  mu Ross i Cendler.
Fibi Bufe-Smesna,kompozitorka i pevacica u pokusaju,svira gitaru,obozava svoje prijatelje,cudna je,ne znam sta vise da kazem za nju,ima svasta.
Cendler Bing- Zabavan,smesan,dobar prijatelj.U vezi sa Monikom.Najbolji prijatelj mu je Dzoji.Voli svoje prijatelje.Radi u jednoj firmi,ali cesto menja posao.
Rejcel Green-Smesna,zgodna,lepa,duhovita devojka,koja nije od pocetka sa njima u grupi,nego bezi sa svadbe i dolazi u New York i ulazi u kafic gde su oni,i jedino zna moniku. U vezi sa Rossom,s kojim ima bebu.

Necu da vam prepricavam jer ce duugo trajati,ali cu vam ostaviti snimak sa YouTube-a   jedne,meni,najzanimljivije scene iz prve epizode:
Na spanskom je prevod,ali napisacu vam na srpskom sta govore: 
Dzoji: 'Ja sam glumac'.
Rejcel: 'Wow,jel sam te videla negde'?
Monica: 'Ooo,u Pinokiju'.
Cendler: 'Vidi Djepeto,ja sam pravi drveni decak'
Dzoji: 'Necu ovo vise da trpim'.
Cendler: 'U pravu si,izvini', 'Jednom sam bio decak,mali drveni decak'.
To je to,nesto sto su govorili nisam prevela jer nisam razumela sta kazu,ali nadam se da ste shvatili o cemu se radi. :D
Meni je ovo omiljena serija,a verujem da ce postati i vama koji je niste gledali!
To je to,nadam se da vam se svideo post,i da su bar neki odgledali ovu seriju. I da,ako odgledate,ili ako ste gledale obavezno napisite u komentarima.

Nadam se da vam se dopao post.

Komentarisite!

Vidimo se lepotice!
Zeljana.♥


You May Also Like

13 коментара

  1. Divna je serija! Obožavam da je gledam! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post i odlična serija! Jeste da je odavno, ali obara sve rekorde i dalje! :*

    Pogledaj moj blog. Ako ti se svidi, učlani se i ja sam na tvoj - allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Jeste odlicna je. Ja je i dalje gledam na sajtu kinoteka.ba . Okej,vec sam uclanjena u blog. :)

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam gledati ovu seriju ♥ Samo je problem što kod nas u Hrvatskoj počinje tek u 23.15 uvečer :/

    *obrisala sam komentar je sam slučajno objavila link tvog bloga :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja. Kod nas se emituje samo subotom i nedeljom,ali ja gledam na internetu preko sajta kinoteka.ba . Okej,nema veze. ♥

      Избриши
  5. Ja am mislila da ćeš pisati nešto o prijateljima baš zapravo, a ono serija!! hahahahah
    Odličan post!! :)
    Ne pratim seriju,, ali sam čula za nju!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Kao i Milica i ja sam mislila da ćeš pisati o prijateljstvu i prijateljima, kad ono o seriji. :D Ja sam odgledala samo nekoliko epizoda ove serije i mogu ti reći da mi se serija kao serija dopada, ali je ne pratim redovno. Super post. <33
    P.S. U mom gradu je ceo dan tmurno i oblačno...

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahhaa,iznenadjenje.Hvala. Da,ne znam zasto je sad takvo vreme. :/ ♥

      Избриши
  7. Super post.:)
    poseti:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥