Happy skin TAG! ♥

by - јун 24, 2015

Pozdrav devojke!
Posto svi Vi znate koliko ja volim da radim tagove,tako sam i danas guglala i proguglala jedan tag.Radi se o Happy skin TAG. Koliko sam ja razumela,imaju 10 pitanja vezana za nesto(ne znam za sta,imaju i neka pitanja koja nisu vezana za kozu) ,na koja treba da odgovorim.


Well, let's go...

1. Kako bi najbolje opisala svoju kozu?
Pa,moja koza je dosta gruba,osim nogu,stomaka,i lica,sve ostalo je grubo.Nepomazu nikakve hidrantne kreme,mozda mi odrze kozu jedan dan da bude meka,ali samo jedan dan.Osim kada se tusiram,kada se namazem kremom bude vise dana meka,i nezna.

2. Koje su tvoje glavne brige sto se tice koze?

Definitivno su to dva problema.Prvi jeste problem sto se tice nogu,imam puno mitisera,koji su svuda,i na butinama i na listovima.Tesko se cede,jer dosta boli,tako da je to prvi problem.Sto se tice drugog,u pitanju su moji tabani,koji se kad dodje leto,odma ljuste.Srecom,jedna hidrantna krema mi pomaze u tome.

3. Koji je najcudniji,prirodni proizvod,koji si koristila?

Stvarno ne znam.

4. Kako definises srecu?

Pa,mislim da je najveca sreca na svetu porodica.Ne znam zasto,ali za mene porodica predstavlja srecu.

5. Opisi svoju rutinu nege koze u 3 reci.

Posle kupanja mazem ruke,noge,i lice hidrantnom kremom,
nikada ne mazem kozu,ne testiranim prizvodima,
pre suncanja obavezno namazem kremu za suncanje.

6. Podeli svoj top savet nege koze.
Uvek,posle tusiranja,ili kupanja,mazite noge,i ruke hidrantnom kremom.

7. Sta tvojoj kozi daje prirodan sjaj?
Ne znam. Mozda to,sto se ujutru i uvece mazem kremom.

8. Koji je tvoj savet za zdravu i sjajnu kozu?
U 7. pitanju je odgovor.

9. Sta krade tvojoj kozi prirodan sjaj?
Nisam sigurna ni da imam stalno sjajnu kozu,a takodje ni sta mi krade.

10. Gde je tvoje srecno mesto?
U mojoj sobi,i u mom blogu.

I to bi bilo to.Znam da dva pitanja nisu vezana za kozu,ali ok.Nadam se da vam se dopao TAG.
Kao i u svakom tagu,i ovde zelim da tagujem neke osobe,a to su:
#A Be Creative
Milicu Stanisic
Teu Kranjec
Nina's world
I sve devojke koje zele da ga urade! Devojke nadam se da ce te odraditi TAG.
Jos jednom,nadam se da vam se post dopao!

Podelite samnom Vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥




You May Also Like

13 comments

  1. Super je tag i naravno da ću ga odraditi prvom prilikom ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Tag je super, videla sam ga na Vininom blogu. Hvala na nominaciji, uradicu ga prvom prilikom. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Baš interesantan tag. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam ranije čula za ovaj tag, dopada mi se baš. A mrzim mirisere. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan Tag..Nikada nisam čula za njega, ali bih ga uradila, ako dozvoljavaš. ♥

    Novi post ---------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv tag, još bolji odgovori. Hvala ti puno na nominaciji. Imam još nekoliko tagova na radnoj verziji, pa ću ovaj objaviti za nedelju-dve. <33

    ОдговориИзбриши
  7. Malo su mi cudna ova pitanja,ali cu uraditi tag.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥