Kako napraviti svoju anketu? ♥

by - јун 30, 2015

Pozdrav devojke!
Dosta bloggera pravi neke ankete i neko glasanje,a ne znaju da izrade i naprave anketu.Zato sam ja odlucila danas da vam pokazem kako ja to radim.

1. korak:
Idite na stranicu PollSnack i u gornjem desnom uglu ce vam pisati 'create poll' kliknite.

2. korak:
Pisace vam 'sign in to continue'i ispod toga 'new user' i to kliknite,kako bi ste napravili profil,i popunite polja.

3. korak:
Kada ste to uradili,izadjite iz stranice,i ponovo udjite.

4. korak:
Imacete ponudjena cetiri izgleda,dva za anketu,i dva za neki test.Izaberite koji hocete.

5. korak:
Kada stisnete zeljeni,izaci ce vam neka anketa ili test koji su oni napravili,onda ispod toga ca pisati neki tekst,i 'Read more' na koji kliknete.

6. korak:
Pisace u zutom pravougaoniku 'create a poll' ,kliknite.

7. korak:
Izaci ce vam da stvorite pitanje,i ponudjene odgovore,ako ste izabrali da stvorite test.

8. korak:
U prozorcicu gde pise 'your question here' napisite neko pitanje.I ispod toga ce pisati nesto,i to ne dirajte.

8. korak:
Pisace vam 'option 1,2,3...' i vi napisite neke odgovore na ono pitanje.

9. korak:
Kada zavrsite,pronadjite gde pise 'last step' i tu ispod imate da birate,da li hocete da vide ostali koliko ima glasova za odredjen odgovor,ili ne.Izaberite.

10. korak:
Kada zavrsire,ispod ce pisati u plavom 'Next' i to kliknite.

11. korak:
Kada kliknete,imacete da birate,kako hocete da vam izgleda  anketa,ili sta ste vec stvorili.Kliknite na to,i gotovi ste.


To je to! Nadam se da vam se svideo post,i da sam pomogla nekima,jer mi je to bio i cilj.

Obavezno komentarisite,i javite mi da li vam je uspelo!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

14 comments

  1. cool post ja tu anketu nepravim jer mislim da mi netreba prvi put sam na tvom blogu i ja mi se svida posjeti i ti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/ <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post ! Sve je sjajno objašnjeno , mada sam ja znala i ranije kako se pravi . :)

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja za ovo nisam znala,tako dda si mi puno pomogla!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Znala sam za ovo. Lijepo objašnjeno! ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ovo znala, pa hvala ti. Lepo objasnjeno, i super ideja za post. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam znala za ovo, hvala na dobrom objašnjenju. ;)

    P. S. Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako bi ti mogla u moj ukoliko ti se dopadne!

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥