My favorite blogs!♥

by - јун 18, 2015

Pozdrav drage moje lepotice!
Pre svega zelim da vam kazem da sam napravila 2 stranice. Jedna je za kontakt,a druga je za #StopYuLin2015.
Pa,danas zelim da napisem 5 mojih omiljenih blogova. Vec dugo zelim da napisem ovaj post,ali mi se nikada nije dalo. Pa da pocnemo!

1. Style On First Place
Резултат слика за style on first place
Ovo je moj omiljeni blog,koji redovno pratim i citam. Obozavam vlasnicu Milicu. Za ovaj blog sam saznala preko njenog prvog bloga SOSD. Obozabam ovaj blog iz vise razloga:
1. Veoma mi je draga vlasnica
2. Imaju kvalitetni postovi
3. Kvalitetne fotografije
4. Extra giweavay-i
I jos mnogo toga. Inace,za one koji ne znaju,Milica je meni uzor u bloggovanju.


2. Nina's World
 Nina ' s World❤
Drugi omiljeni blog jeste Nina's World. Takodje kao i Milicin,obozavam da citam ovaj blog. Isto tako obozavam i vlasnicu koja je preslatka i veoma draga osoba. Obozavam njene DIY-ove i bukvalno svaki napravim. Isto pise kvalitetne postove,i vidi se da se trudi.

3. Jovana's blog ♥ ☺
Jovana's blog ❤☺
Treci omiljeni blog mi je Jovanin. On mi je bio jedan od prvih tinejdz blgova za koje sam saznala. Obozavam ovaj blog jer je vlasnica Jovana,jedna vesela i vedra osoba,i dok citam njene postove,uvek mi je osmeh na licu. Ona je vrlo talentovana osoba,i ja joj zelim mnogo srece u daljem bloggovanju!Kao i prethodne dve bloggerke,takodje pise veoma kvalitetne postove.

4. Fashin Spell
Fashion Spell
Jedan vrlo zanimljiv blog. Vlasnica je preslatka,i vrlo dobra bloggerka. Pise interesantne postove,ali svaki njen post je vrlo kvalitetan.Stvarno se vidi da ima talenta za jednu uspesnu modnu bloggerku,i ja joj zelim svu srecu u daljem bloggovanju!





5. Sandrin kutak

Sandrin kutak

Jedan od uspesnijih blogova za koje znam,i koje pratim.Sandra je jedna vrlo talentovana osoba,i stvarno se vidi da to sto radi,da voli to da radi,i da je to cini srecnom. Pise jedne kvalitetne postove. Postavlja kvalitetne slike,sto retko na kom blogu mozete da vidite tako dobre slike. Njeni postovi jesu kratki,ali se vidi da su sa ljubavlju napisani.





I to je too... Nadam se da vam se dopao post,kao i blogovi koji su meni omiljeni. Stvarno sve ove devojke su vrlo talentovane,i nadam se da ce jednog dana postati poznate bloggerke.

To je to,nadam se da vam se svideo post.



Komentarisite!

Pozdrav lepotice!
Zeljana! ♥

You May Also Like

19 comments

  1. Ne znam kako da ti se zahvalim Zeljana na divnim recima! Drago mi je da sam ti uzor. Ne znas koliko sam se obradovala kada sam udgledala da ti je moj blog medji najomiljenijima. Hvala ti puno, puno! Ljubim te. :* I samo napred, blog ti je sve bolji i bolji. A tvoji postovi su fantasticni. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista su svi ti blogovi izvrsni ♥ Ja bih dodala još par, među kojima bi naravno, bio i tvoj. Jako mi se sviđa tvoj način pisanja.

    Novi post ♥
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti draga. Veoma me je ovo obradovalo, i drago mi je sto su ti se svideli moji DIY postovi i sto si ih isprobala. Ne znam kako da ti se zahvalim. Ti si jedna divna osoba. ♥ :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jao Željanja hvala ti puno. Baš si me obradovala! I ja mnogo volim tvoj blog. Jesi li bila na audiciji za Zvezdice?♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu! Hvala ti! Nazalost nisam. Nisam imala podrsku kakva mi je bila potrebna,i onda nisam otisla. Sledece godine. :D Hvala na pitanju!

      Избриши
  5. Odličan post.Stvarno predivan blog.Jedino za Jovanin blog nisam znala ali mislim da ce mi se svideti kada ga pročitam(hha ne ceo naravno)XD :*

    summerteenage.blogspot.com-novi post :D

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Imaš zaista predivan blog!" Za sve ove blogove sam već znala, a i meni su među najomiljenijim. Mislim da si zaista dobra blogerka. ♥♥♥

    Pogledaj moj blog.
    Ako ti se svidi, učlani se. -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. ejj cool post i blog ti lijep haha nadam se da ces iti posjetit moj blog <3 http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. I ja pratim sve ove blogove,divni su!
    Pogledaj moj blog, imam par novih postova koje nisam reklamirala. ♥ Ako ti se svidja prijavi se. :) http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala mnogo na divnim rečima. ♥ Inače, pratim sve blogove i svi su odlični. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥