My fears! ♥

by - јун 29, 2015

Pozdrav devojke!
Svako ima neki strah,ama bas svako! Nema coveka koji ga nema.Posto je dosta bloggera uradilo post ,,My fears'',odlucila sam i ja. Napisacu vam top 5 mojih najvecih strahova.

1.Strah od smrti.
Резултат слика за krst
Sigurna sam da se svi plase bar truncicu smrti,i umiranja.Tako i ja.Ponekad razmisljam sta covek radi kad umre.Znam da je to ne moguce,ali ne znam kako da vam opisem to sto mislim.Takodje mi je strah i od umiranja moje porodice,jer sam ja najmladja,i dozivecu to.Ali,mozda i necu.

2.Strah od paukova.
Резултат слика за pauci crna udovica
Bas sam juce videla kod cveca,jednog ogromnog(malo sutra)zutog pauka.Za malo nisam pala u nesvest,ali bukvalno.Verujem da se mnoge devojcice plase paukova,posebno onih otrovnih.Najvise se uzasavam 'crne udovice' i tarantula! BRRRR....

3.Strah od mraka.
Резултат слика за mrak
Znam da zvuci glupo,i jeste.Ali,nije da se plasim,nego nekako mi je neugodno,kada je u sobi mrkli mrak.Posebno kad nestane struje.Uffff...Mada,nije to strah,samo,ma ne znam sta je.

4.Strah od visine.
Резултат слика за litica
Ja se stvarno divim onim ljudima koji hodaju po zici,na,Bog zna,kolikoj visini.Kada sam na nekoj velikoj visini,i pogledam dole,zavrti mi se u glavi za tren.I zato nikada,nikada,nikada cak ni tad,neidem liftom.Iako se bojim visine,volela bih da skacem bandzi dzamping.

5.Strah od sestara koje izgovaraju: ,Come play with us-forewer'
Резултат слика за come play with us
Ove sestre me uzasavaju.One su mi bas jezive,ali to nije neki strah,nego samo su mi jezive.Ne znam iz kojeg su horor filma,niti zelim da znam,ali jednom je moja sestra gledala,i ja sam upala u sobu bas na taj deo.Nikad je nisam ni pitala kako se zvao taj horor,i bliznakinje.


I to je to.Post i nije bas nesto dugacak,ali nadam se da ne zamerate!Imam ja jos nekoliko strahova,ali ovo su top 5. I da jos nesto.Imamo 31 clana na blogu! Hvala Vam od sveg srca na tome. Mnogo mi znaci!

To je to!

Komentarisite!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

14 comments

  1. Slični su nam strahovi. Ne bojim se ovih sestara, jer ne znam ko su one. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam sigurna da bi mi srce stalo kada bih videla tarantulu, ali ozbiljno. Pauci i bube su nešto što stvarno ne volim... :/

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni takodje.I ja,a moja sestra od tetke studira biologiju!Strasno! ♥

      Избриши
  3. Hi there,
    I really like your blog! How about following each other?
    Let me know on my latest post & I follow right back!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post ! Imamo skoro iste strahove. Za onaj prvi strah si apsolutno u pravu , samo što sam ja najstarija . ;3 ♥ I ja ću napraviti post na ovu temu u skorije vrijeme. :D

    Novi post -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao i ja se plasim svega ovoga sem ovih sestara,stvarnnno !

    ОдговориИзбриши
  6. Plasim se svega ovoga sto si nabrajala, ne plasim se svoje smrti vec smrti svoje porodice. A za ove bliznakinje prvi put cujem, prvi put vidim

    Novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/
    Ako ti se svidja blog uclani se. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Svega ovoga se plasim. Ove sestre su mi najgore, previse su jezive. Supeer post. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imam nekog ko se plasi svega ovoga od navedenog!Sestre su grozne!Hvala Nina! ♥

      Избриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥