My pet! ♥

by - јун 23, 2015

Pozdrav devojke!
Danas cu vam pisati o mojim ljubimcima. Posto imam dvoje ljubimaca,pricacu Vam samo o jednom,da post ne bi bio bas bas dugacak.A,ako budete zeleli,drugi post cu pisati o drugom ljubimcu. Za danas sam odlucila da vam pisem o mom psu Maksu.

Maksa smo dobili mesec dana posle mog rodjendana.Tacnije,moja tetka iz Italije je nasla malo stene,i donela ga mom bratu za rodjendan.On je rase zlatnog retrivera.On ima 12 godina kao i ja,mada psece godine se racunaju puta neki broj,ne znam koji,tako da nema sigurno 12,no,dobro.Nema kucicu,nego boks,jer je dosta veliki.Morali smo da ga stavimo u boks,jer je skakao po nogama od drugarica moje komsinice(dok je bio mali). Inace,sada ne smemo da ga pustimo jer bi se razleteo po nasem velikom dvoristu i niko ga ne bi mogao uhvatiti.Takodje ga nikada nisam pomazila,zbog istog razloga.Svakog dana moja mama ulazi u boks,posto jedina ona sme,i daje mu da jede,ne znam sta mu daje tacno da jede,ali ja mu uvece dam krekere,ili bruskete,kako se to vec zove,za pse. Svakog dana mu menjam vodu,i u danima kad je dosta toplo,po nekoliko puta na dan.U boksu mu se nalazi velika kucica u kojoj on uvece spava,a ima i bure u kom se odmara preko dana.Kada je zima,i pada sneg,on se uvek razboli,ali ubrzo ozdravi,jer moja mama stavi nekoliko starih cebadi,jer mu je hladno,i zbog toga se prehladi.(iako psi imaju krzo) Obozavam ga,i ne mogu zamisliti dan a da ga ne vidim. Posto pored boksa ima jedan beton gde se ja i sestra suncamo,uvek mu pravim drustvo.Kada neko udje na kapiju on pocne da laje bez obzira ko je to,jedino kada spava.Takodje i kada crkva zvoni on to cuje,i obavezno zavija kao vuk.

To bi bilo to.Slike vam ne mogu pokazati,jer ne smem da udjem u boks i da ga slikam,a ispred ne mogu,jer bude mutno,ali nema veze,pokusacu sutra pa cu vam pokazati.
Znam da je post kratak,ali nemam sta da vise kazem o Maksu,tako da bi to bilo,to.

Nadam se da vam se post svideo,i ako zelite da Vam opisem i svog drugog ljubimca,napisite mi u komentarima.

Recite mi vase misljenje u komentarima.

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

11 comments

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Jao,srce.Ja imam takođe zlatnog retrivera,zove se Beni.Obožavam ga ima jednu godinu. ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Sladak postić! Baš mi se dopada! Ja inače ne volim mnogo pse, ali zlatni retriveri su mi baš lijepi. ♥

    Pogledaj moj blog -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lep post.
    Tvoj pas me podseca,na psa moje drugarice i isto se zove Maks i zlatni je retriver.
    Super je!!!

    Flyovanje.blogspot. com
    Uclani se u moj blog,ja se u tvoj uclanjujem.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.:)) Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obozavam zlatne retrivere. Bas bih volela da vidim kako izgleda tvoj pas. Ali razumem te sto se tice slikanja. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Razmisli cu,pa cu probati nekako da gurnem telefon u boks i da ga slikam. ♥

      Избриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥