Shopping TAG! ♥

by - јун 21, 2015

Pozdrav devojke!
I danas je i zvanicno prvi dan leta! Jupii... Mada,kod mene i nije bas suncano,ali verujem da ce se vreme promeniti.
Pa evo i jos jedan TAG,vezan za modu. Za TAG sam otkrila na Nininom blogu,i TAG mi se svideo,pa sam ga odlucila uraditi.Zove Shopping TAG.

                                                         *Banner sam sama napravila.Nadam se da Vam se svidja. *

1. Koliko cesto ides u soping?
Pa,mogu vam reci,i ne tako cesto.Obicno mi moja tetka donosi odecu,tako da nemoram ja to da radim. Ali,nije da sad nikad neidem. Neidem kada me mrzi,ali inace volim da idem u soping,i idem 1 mesecno,ali tad kupim sve sto mi treba.

2. Koliko u proseku traje tvoj jedan soping?
Hmm,pa ako idem po dve-tri sitnice,pronadjem sta mi treba i idem. Ali,kada idem na vecu kupovinu,obicno traje 3 sata,i kada treba da podjem,nemozete me naterati da odem,bukvalno svaku sitnicu moram da isprobam.

3. Sa kim najradije ides u soping i zasto?
Pa,obicno idem sama,ali volim kada idem i sa drugaricama. Zato sto se lepse zabavim,i kada idem sa nekim volim da cujem sta taj drugi misli o tome sto sam odabrala.

4. Da li kupujes online,i koliko?
Pa,iskrena da budem,neverujem online kupovini. Zato sto postarina moze izaci mnogo vise nego sam predmet. Ali,kada nema nigde da se kupi nesto sto mi treba,kupim online.

5. Da li imas omiljenu prodavnicu?
Pa volim razne marke,ali ako bih morala da izdvojim,to bi bio H&M.

6. Koji odevni predmet najvise kupujes?
Najvise majice.

7. Da li vise kupujes sminku ili odecu?
Odecu,jer sminku ne koristim.

8. Koja boja preovladava u tvom garderoberu?
Iskreno,kada otvorite moj ormar,tamo je sve sareno,kao da se duga ispovracala.

9. Umes li da preteras u sopingu?
Pa,ne.

10. Imas li modnog uzora?
Hmmm.....Pa nemam,ali ako bih morala da biram ti bi bila Selena Gomez.

I to je bilo tih 10 pitanja. Nadam se da vam se svideo post,kao i TAG,i odgovori.
Zelela bih da tagujem neke bloggerke da odrage ovaj tag, a to su:
Milica Stanisic
Amy Fashin (Amra)
Jovanu
Tea Kranjec

Devojke,nadam se da cete odraditi tag. Naravno,i svi oni koji zele da urade tag,neka ga urade.

To je to,nadam se da vam se svideo post.

Srecan vam prvi dan leta.

Komentarisite.

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

12 коментара

  1. Jao, hvala ti na nominaciji. Odradit ću tag prvom prilikom ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Uradiću ga najverovatnije danas. Hvala Željana.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Baš je super tag,možda ga uraadim u neko skorije vreme sviđa mi se jaako! :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je sto si uradila tag, odgovori su super. ♥ Samo molim te nemoj pisati ''ne'' spojeno sa glagolom, mali savet. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Znam,ali pisala sam na telefonu,a zaboravila sam da vam se izvinim ako bude gresaka. Hvala ipak. ♥

      Избриши
  5. Mnogo mi se dopada ovaj tag, vec sam negde videla da ga je neko odradio. Veoma zanimljiva pitanja i jos bolji odgovori. Hvala ti na nominaciji, definitivno cu ga uskoro uraditi. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Tag je odlican! Hvala ti puno na nominaciji! Necu moci da ga odmah uradim, ali nakon sto napisem novi post,ovaj definitivno slijedi. :)

    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥