#StopYuLin2015!

by - јун 17, 2015

Zdravo devojke!
Evo vaznog posta za danas,tako da odmah krenemo!
POMOZIMO DA SE ZAUSTAVI YULIN DOG MEAT FESTIVAL U KINI! OSTALO JE JOS SAMO 4 DANA DO FESTIVALA,I AKO POTPISETE PETICIJU USPECEMO U TOME! SVAKI GLAS JE VAZAN,TREBA DA SE SAKUPI 500.000 HILJADA GLASOVA DA BI SE PREKINUO OVAJ FESTIVAL,BROJ SAKUPLJENIH GLASOVA IZNOSI:475.013 HILJADE STO ZNACI DA SMO BLIZU I DA JE OSTALO DA SE PRIKUPI JOS 24,987 HILJADA GLASOVA.JA VERUJEM DA CEMO ZA 4 DANA USPETI DA PRIKUPIMO JOS TOLIKO GLASOVA I SPASEMO ZIVOTINJE. FESTIVAL POCINJE 22.6.2015.
JOS UVEK IMA SANSE DA SE SPASU ZIVOTINJE.

*POTPISITE PETICIJU OVDE.I POSTAVITE STATUS #StopYuLin2015 ILI TVITUJTE ILI STAVITE NA INSTAGRAM...*




You May Also Like

6 comments

  1. Jedne životinje. Ja sam znala da jedu mopseve, ali ne i za druge. Par zar ne znaju da postoje životinje namenjene ljudskoj ishrani? Svašta. :/

    ОдговориИзбриши
  2. What?Kako mogu ovo da jedu.Jadne zivotinje,..bas tuzno.Podelila sam :( :/

    ОдговориИзбриши
  3. Potpuno se slazem, i potpisala sam peticiju. Imas super blog. ❤

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥