Would you Rather Beauty Tag! ♥

by - јун 15, 2015

Pozdrav lepotice!
Za danas sam pripremila jedan zanimljiv TAG koji sam videla na youtube-u,a zove se: Would you Rather Beauty Tag.
Poenta tog taga jeste da nadjem nekoliko pitanja i da odgovorim na njih,npr. Sta bi vise volela,da ti neko oduzme maskaru ili puder,i ja moram da biram izmednju toga. Tako da pocnimo!

1. Kada bi morala da biras,da li bi pre izasla rascupane kose sa sminkom,ili sa urednom kosom bez sminke?
Definitivno sa urednom kosom bez sminke,jer,ja sminku ni ne koristim,a i kad bi je koristila,kosa bi mi bila na prvom mestu.

2. Da li bi radije da nemas obrve,ili da nemas trepavice?
Licno ja,bih radije da nemam trepavice,jer,kada ne bih imala trepavice,mogla bih da zalepim vestacke,a gde da nadjem  vestacke obrve? Obrve se mogu i iscrtati olovkom,ali,ipak mi nece biti jednake,tako da definitivno da nemam trepavice.

3. Da li bi radije nosila MC hammer (valjda sam dobro napisala)pantalone ili bajkersi sorc?
Sto posto bajkerski sorc,zato sto su meni ove pantalone grozne,tako da,bajkerski sorc!
Slika MC hammer pantalona:

4. Da li bi radije isla sa vise pudera,ili rumenila?
Ni jedno ni drugo,jer ja ne nosim ni puder ni rumenilo,ali kada bih morala da biram onda bi to bilo sa vise pudera.

5. Da li bi radije da imas losu boju kose,ili losu frizuru?
Hmm...Losu boju kose,najverovatnije.

6. Da li bi radije da ti neko oduzme cetkice za sminkanje ili maskaru?
Cetkice za sminkanje jer ih ne koristim,a maskaru ponekad stavim.Puder ili senku mozete naneti i rukama.

7. Da li bi radije imala narandzasti ten,ili lep ten sa flekama?
Lep ten sa flekama,jer te fleke mogu i pokriti nekako puderom,ali naranzdasti ne mogu nikako. Uvrnuto bi bilo da imam narandzasti ten.

I to bi bilo to. Bilo je sedam pitanja vezana za lepotu,i nadam vam se svideo post. I da,jos nesto zelim da tagujem neke bloggerke da urade ovaj TAG a to su:
Milica Stanisic
Jasmina Di
Milica Raca

Devojke nadam se da ce te odraditi TAG,i mozete uzeti ova pitanja na koja sam ja odgovorila.

To je to,nadam se da vam se svideo post,i obavezno komentarisite ako jeste!

Ljubim vas i vidimo se!
Zeljana. ♥

You May Also Like

16 comments

  1. Ajooj, kakva pitanja, haha... :D Teška pitanja, zanimljivi odgovori.
    Hvala na nominaciji, definitivno radim tag! Možda snimim i video. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahha,zaista teska.Hvala. Nema na cemu,jedva cekam TAG! Imas kanal? Kako se zoves na youtubeu? ♥

      Избриши
    2. Sad sam videla odgovor. :) Imam, zovem se Jasmina Di. :)

      Избриши
  2. Hvala na tagu!! Uradiću sigurno!!
    Baš sam razmišljala dok čitam da bi bilo dobro i ja da ga uradim kada ono iznenađenje - tagovana sam!! Hvala ti puno!!
    P.S. Odličan post, uživala sam!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. hehehe dobar tag. :')

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista teška pitanja, ali veoma zanimljiv tag. I baš mi se dopadaju tvoji odgovori. Uradiću tag uskoro i hvala ti puno na nominaciji. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Prelep blog.Prelep post.Samo nastavi.Uclanila sam se u blog.Preprepre dobar je ;) <3 <3

    ОдговориИзбриши
  6. Hhahaah jako zanimljiva pitanja<a i odgovori<333SLATKO SI NAS NASMEJALA:d

    ОдговориИзбриши
  7. Great post!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/minions-with-shein.html

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥