Bags-collab post! ♥

by - јул 24, 2015

Pozdrav devojke!
Pa devojke za danas sam vam pripremila moj prvi collab post.
Naime,Jelena sa bloga 'Flyovanje' me je kontaktirala,i predlozila mi je da odradimo jedan collab post.Ja sam odmah pristala,jer sam bila otvorena za saradnju,i tako smo odlucile da cemo odraditi collab post.
Ona je predlozila da pisemo o torbama,meni se svidela ideja,tako da cemo pisati o nekim najpoznatijim,i najlepsim torbama. Jelenin post mozete procitati OVDE. (ako ga je napisala,ako ne,svratite kasnije do njenog bloga).

Postoji dosta brendova koji podrazumevaju samo torbe. Pronasla sam 5 najpoznatijih brendova,nadam se da cete se oduseviti,koliko i ja.

Well let's go.....

1# Hermès
Ove torbe su veoma moderne,izgledaju zabavno,a i traju dosta dugo.Postoji mnogo modela Hermès torbi,ali ja izdvajam model Cabalicol.Zbog toga,jer je dosta velika,moze sve da stane u nju,a i ima je u raznim nijansama.
2#Prada



Prada je jedan od najpoznatijih brendova zenskih torbi.Meni su one veoma slatke,i moderne.Ima dosta lepih zenstvenih nijansa,i zbog toga imate velik izbor,kao sto ima i dosta razlicitih modela.

3#Chanel

Jedan od najpoznatijih brendova jeste upravo Chanel. Oni prave torbe od najfinijeg materijala,sto ih cini,jos trazenijim.Naravno,izgled da ne pominjem.Izgled je fenomenalan.A modela ima zaista dosta.
4#
Gucci
Brend Gucci nastao je u Firenci 1921. godine i u početku je to bila samo mala firma koja je bavila proizvodnjom kožnih torbi. Danas je to jedan od najtraženijih brendova, prepoznatljiv po klasici, jednostavnosti i prefinjenom dizajnu.

5#
Coach

Brend Coach je omiljen svima koji uživaju u raznovrsnosti i vanvremenskom stilu.Ja iskreno do malopre nisam zlana za ovaj brend,ali su me torbe odusevile.


To je to,bilo te to 5 mojih omiljenih brendova,iako do danas nisam znala za brend  Coach,postao mi je jedan od omiljenih.Birala sam 5,po meni,najboljih za leto,i nadam se da su se i vama svidele.Nadam se da ce vam se svideti i Jelenin post,i da cete uzivati.

Koji su vasi omiljeni brendovi?

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

9 коментара

  1. Meni se sviđaju sve torbe,apsolutno su predivne.Prelepe.Obozavam ih sveeeeeee.
    Ja cu pisati i o tobama koje ja imam,a i o jos nekim poznatim brendovima.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Najviše volim Chanel torbe, svakako. Ali su jako skupe :(

    GIWEAWAY:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Chanel su meni zaista najlepse,ali kako kaze Tea,jako su skupe..I sve ostale koje si prikazala mi se mnogo svidjaju ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sve su zaista lepe, ali Prada je na prvom mestu. ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Zeljana,izvinjavam se sto nisam u zadnje vreme komentarisala,nisam bila kod kuce...pokusacu da komentarisem svaki tvoj post <3...sve su slatke,ali meni je najlepsa Prada <3

    ОдговориИзбриши
  6. Sve su prelepe. Chanel torba mi je na wishlisti, a mislim da ću da dodam i Coach. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, jako mi se sviđaju sve torbe. Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa, u toku je i giveaway :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Sve torbe su super, ali ipak mi je najbolja chanel. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post, torbe su mi sve lijepe al mi je Chanel ipak naj :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥