It's Time For Cooking With Zeljana! #1 ♥

by - јул 15, 2015

Pozdrav lepotice!
Odlucila sam da otvorim rubriku 'It's Time For Cooking With Zeljana'.Ime je malo predugacko,ali ok.
Za prvi 'It's Time For Cooking With Zeljana' sam odlucila da vam pokazem jedan zanimljiv recept za sladoled.

Sigurna sam da svi obozavate krem Nutella,kao i ja.Zato cemo danas praviti sladoled od Nutelle,ali sta ce biti jos bolje od same nutelle? Nutella+banana. Pa,mislim da mozemo da pocnemo!

Priprema:
-U blenderu izmiksajte bananu i nutellu,dok ne dobije kremastu formu.I to je to. Sipajte smesu u modle sa sladoled,ili jednostavno sipajte u kutiju od sladoleda,i zamrznite. Za dekoraciju mozete uzeti bilo sta,lesnike bademe,orase,sta god vi pozelite.Na kraju,kada zavrsite sa dekoracijom,ostavite u zamrzivac da se stegne nekih 5-6 sati,ali ako ste nestrpljivi,izvadite ga posle 4 sata.

I vasi sladoledi su gotovi.
*Modle za sladoled mozete pronaci,u bolje opremljenim super marketima,u raznim oblicima!*

Za ovaj recept sam saznala preko interneta,i isprobala sam ga,i meni je fenomenalan,tako da je ovaj sladoled,moja topla preporuka!

To je to. Nadam se da vam se svideo post,i da cete isprobati.Ako isprobate,posaljite mi fotkice na moj e-mail- preradoviczeljanap@gmail.com

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima! ♥

Vasa,
Zeljana! ♥





You May Also Like

4 коментара

  1. Recept je odlican, pravi za mene. Ne mogu ni bez nutelle a ni bez banana. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. cool recepat,izgleda jammi.Imam novi post pa posjeti i kommaj http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. kul post :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Joj sto meni ovo izgleda ukusno,odmah bi ga pojela.Hahaha

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥