It's Time For Cooking With Zeljana! #2 ♥

by - јул 26, 2015

Pozdrav devojke!
Pa evo i mog srugog 'It's tipe fpr cooking with Zeljana' posta!
Danas sam se odlucila za jedan kolac,koji ja obozavam je jedem.Veoma je ukusan,ne pece se,i brzo se pravi.Ako vas zanima o kom kolacu je rec,nastavite da citate ovaj post!
                                          

Kolac se zove 'bajadera',a evo i sta ce vam biti potrebno.
Uspinovati secer sa 8 kasika vode,onda dodati mleveni keks i orahe.Smesu ostaviti da se ohladi.Penasto umutiti margarin pa dodati mu smesu sa keksom i orasima,pa mutiti dok se svi sastojci dobro nesjedine.Smesu podeliti na dva dela i u jedan dodati rastopljenu cokoladu.Na foliju razliti u obliku pravougaonika.Tamniji deo ide dole,a preko njega staviti svetiliji i preliti glazurom od cokolade.Cokoladu topiti na pari zajedno sa margarinom.Ako zelite mozete od gore isarati prelivom koji se pravi sa sveze cedjenim sokom od limuna i secera u prahu i dobro izmutiti.U taj preliv mozete dodati prehrambenu boju npr. rozu.I to sve ostavite da se stegne!
                                     
I to bi bilo to!
Nadam se da vam se recept svideo,i da cete isprobati,ako isprobate,sliku mi posaljite na moj mail preradoviczeljanap@gmail.com

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima! ♥

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

4 comments

  1. Meni se sviđa ova rubrika,bas je ukusna.Hahah
    Ali bajadere mi nisu nesto najdraze.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam ovaj kolač! Uvek ga jedem po slavama. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kao mala sam ih obožavala, sad nisam ljubitelj, ali od kupovnih kolača najradje njih uzmem. :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥