Kako se spakovati za put? ♥

by - јул 09, 2015

Pozdrav devojke!
Ako ne zelite da cujete opravdanje sto nisam pisala 6 dana,nemojte nastaviti da citate do sledeceg pasusa!

Mene je od petka boleo zub,i nije se smirio sve do juce.Bila sam kod zubara,i zubarka je videla da imam malu upalu.Tako da izvinite,ali stvarno mi nije bilo nidocega,a kamoli do pisanja postova.Izvinite jos jednom!

Sigurna sam da svake godine kada se pakujete za letovanje upadnete u istu zamku - ponesete previše odeće, neke komade uopšte ni ne obučete, a završite sa gomilom kofera i torbi koje vučete sa sobom po aerodromima, stanicama i hotelima.
Putovanja treba dabudu zabava i opuštanje, a ne mučenje za gomilom prtljaga!
Zato je ključno da se dobro organizujete kada je odeća u pitanju i iskoristite trikove koji će uštedet prostor u vašim koferima.
U današnjem postu donosim vam sjajan vodič koji će vas dovesti do praktičnog, mudrog i organizovanog pakovanja za putovanja.

1. Isplanirajte odevne kombinacije - Koliko god zvučalo kao gubljenje vremena i nemoguća misija, planiranje kombinacija će vam DRASTIČNO uštedeti prostor u koferu, a pritom SIGURNO nećete završiti sa gomilom odeće koju niste nijednom obukle tokom putovanja. Pogledajte dugoročnu vremensku prognozu za mesto u koje putujete i znaćete otprilike kakva vam odeća treba. Naravno, vreme je promenljiva kategorija i zato treba da ponesete bar jedan odevni komad ,,za svaki slučaj'', ali ne preterujte! Uvek možete da kupite neku hitnu krpicu u mestu u koje ste otputovali - taman kao suvenir .
Izvadite garderobu na krevet, uzmite papir i olovku i polako počnite da sklapate kombinacije. Trudite se da ponesete odevne komade koje možete iskombinovati na više načina. Slažite na krevetu i znaćete šta sa čim ide i kako želite da izgledaju. Možete ih i crtati za brže i lakše pakovanje i te crteže poneti na odmor, kako biste lakše spojili željene kombinacije.
2. Napravite listu - Dok se spremate nedelju dana pre putovanja počnite sa pravljenjem liste. Podelite spisak u kategorije - kozmetika, šminka, odeća, obuća, aksesoari. Kasnije kada se budete pakovali, jednostavno precrtajte sve što ste smestile u kofer i tako se siguno neće desiti da nešto zaboravite. 

3. Spakujte praktične odevne komade - Kada birate odeću za putovanje neka vam uvek u glavi bude da sve treba da bude što udobnije i praktičnije.Odeća u neutralnim bojama koje se slažu sa svim i komadi klasičnijeg kroja - to je ono što ćete najlakše ukombinovati. Takođe, birajte odeću koja se lako pakuje i koja se po mogućnosti ne gužva puno. Ako idete negde gde uveče zna da zahladi, ponesite jednu jaknu koja se slaže sa svime. 
4. Metod rolanja u pakovanju - Najbolji način da maksimalno iskoristite prostor u koferu, a da ne izgužvate odeću jeste da je rolate kada je pakujete. 
5. Ponesite samo obuću koja vam treba -  Obicno devojke na putovanje ponesu puno obuce,a od tih 50 npr. obuju samo dvoje.Dobro razmislite da li ćete svaki par štiklica koje nosite zaista obuti? Budite racionalne, ponesite po jedan par za svaku priliku - nešto udobno za razgledanje grada (patike, ravne sandale, baletanke...), nešto za plažu (japanke ili papuče) i nešto za izlaske. I to je realno SVE što vam od obuće treba na odmoru. Ako i nju pakujete u kofere, šupljine u patikama možete iskoristiti za odlaganje čarapa i tako dodatno uštedeti prostor.
6. Ponesite uzorke kozmetike - Ako često nailazite na promocije na kojima se dele male bočice sa uzorcima, OBAVEZNO ih čuvajte za putovanja. Takođe, u nekim drogerijama možete kupiti dezodoranse, šampone i ostale potrepštine u mini bocama. A sigurna sam da imate i neka manja pakovanja potrošenih proizvoda koja možete oprati i u njih preručiti sve što vam treba od kozmetike. Manja pakovanja ne zauzimaju puno mesta, a realno više od toga za vaše dvo ili tro-nedeljno putovanje vam ne treba.
7. Pakujte nakit na pametan način - Nakit i druge sitne predmete koje nosite sa sobom možete spakovati u kutijice za lekove ili posude za mamce koje možete naći u specijalizovanim ribolovačkim radnjama. Idealne su jer imaju odeljke sa poklopcima, pa vam je nakit pregledan i lako dostupan, a sigurno ga nećete zagubiti.

To  je to! Nadam se da vam se post svideo,i da sam vam pomogla.Ako jesam obavezno mi recite u komentarima da znam jesam li ispunila cilj.

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima! ♥
Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

13 коментара

  1. Odličan post Željana ! Ja ne putujem nigdje , ali će mi ovo sigurno poslužiti ! ♥ Nego , zanima me , šta si na kraju kupila bratu za rođendan ? ;D

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Neputujem ni ja,ali ce posluziti. Omiljenu cokoladu,i kopacke. Hvala sto pitas! ♥

      Избриши
  2. Odličan post. Meni se juče prepunila torba zbog odlaska u drugi grad haha. Pokušaću ovo da primenim prilikom odlaska na more. Vrlo korisno. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jovana! Hhahahhahaha... Lepo se provedi na moru! ♥

      Избриши
  3. Korstan post. ♥ Kada ja počnem da se pakujem pola kofera MORA biti samo moje. Hahaha. Okej, trudim se da smo manje stvari nosim. :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je toliko koristan post. Bice mi potreban pred more. Odlicni saveti. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Definitivno jesi ispunila cilj!!!
    Ja za par dana putujem i baš sam se pitala šta i kako da spakujem i ti si mi u ovome baš pomogla!!!!
    Super pooost.
    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post.Iskoristicu ovo za put u Novi Sad na koji idem uskoro :)

    oneloveonestyle.blogspot.com--Q&A postavi po koje pitanje plizic :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj ovo je super,odusevljena sam. <3


    Posetite i moj blog: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_ <3

    ОдговориИзбриши
  8. Post je super,ja se ovako panujem čak i kad idem negde samo za vikend.

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥