Moj uzor u bloggovanju! ♥

by - јул 30, 2015

Pozdrav devojke!
Prvo zelim da vam kazem,da postovi nece izlaziti dokle kod na prethodnom postu ne bude bilo 5+komentara.Ako me razumete,ako ne,nastavite da citate,ili preskocite.
*Ako na ovom postu bude manje od 5 komentara sledeci post necu objavljivati uskoro,ali ako ne bude ni za 3 dana objavicu,tako i za svaki drugi post cu cekati da bude 5+komentara.*

Pa,kao sto neki znaju,ja imam svog uzora u bloggovanju,spominjala sam je u nekoliko postova,i verujem da je svi znate,ali ako ne,procitajte post.

Резултат слика за milica stanisic style on first place
Milica je od prvog dana kada sam pocela da citam njen blog,meni uzor.Prvenstveno,zato sto pise dosta kvalitetne postove,slika mnogo kvalitetne slike itd.Ali,nije samo zbog toga,nego joj se divim,kako  uspeva da svaki dan objavi po jedan poduzi post(znam njenu tajnu,kako uspeva svaki dan da objavi post u 10:00 xD).Dosta bloggerki objavi jedan post,a naredni za tek 10-15 dana.Ponekad sam malo ljubomorna na nju,mislim,ne mogu reci ljubomorna,ali joj zavidim kako za 1-2 sata uspe da nakupi 13+ komentara.Ona je jedna vrlo slatka devojka,i stvarno,daje korisne savete.Njen blog je fenomenalan,i svaki njen komentar,mi puno znaci kao da sam ga dobila od kraljice Elizabete.Njen blog redovno pratim,i njega odmah posetim,cim ustanem si sednem za kompijuter.Mogla bih da nastavim o njoj tri dana,ali neka,i ovo je dovoljno.♥♥♥

To je to! 
Nadam se da vam se post svideo,i da pratite Milicu na njenom blogu.

Imate li vi nekog uzora?

Komentarisite!
Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

20 comments

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja baš volim da čitam njene postove. Ali da ti kažem nešto sigurna sam da ćeš i ti stići dokle je i Milica. Zato što si puna ideja i ulazes puno truda baš kao i ona! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Milica i je divna! Ja sam Milicator ako nisi znala! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam kako da ti se zahvalim na ovome! Toliko si me obradovala i usrećila da ne mogu da ti opišem. Ovo što sam sada doživela ne mogu ti opisati. Ne mogu da verujem da sam ja nekom uzor/idol, to je velika čast! Hvala ti puno na svim lepim rečima. Divna si zaista i mnogo te volim jer si jedna predivna osoba i od sada te smatram svojom drugaricom! <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni u jednoj recenici nisam slagala.Zaista mi je drago da me smatras drugaricom! ♥♥♥♥♥

      Избриши
  5. Micka je najdivnija, bas volim sto si je odabrala kao najj :)


    http://kapege23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste,i nisam je odabrala,jer je ona od prvog dana meni uzor.

      Избриши
  6. Mici najbolja! Pokriva sve kategorije i još je odlična u tome! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Mici najbolja! Pokriva sve kategorije i još je odlična u tome! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Milica je odlična i ja nju obožavam.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Milica je divna, i drago mi je što se ja i ona malo bolje poznajemo. ♥

    Novi post -------------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. takodje...Ali stvarno cenim redovnost... :-)

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥