Napravite kupaci kostim sa REASAMA! ♥

by - јул 12, 2015

Pozdrav devojke!
Danas sam tu,da bih vam pokazala jedan,po meni,interesantan DIY. Pa da pocnemo!

Verujem da dosta vas devojaka prizeljkuje kupaci kostim sa resama,ali vam je ne dostupan,ili je previse skup.Zato sam odlucila da vam pokazem,kako da napravite VAS kupaci sa resama,za nekoliko minuta!

Potreban materijal:
Komad lasteks/likra/neopren materijala, a možete iskoristiti i stari kupaći koji više ne nosite,
Makaze,
Igla i konac.

Uputstvo:
Korak 1: Komad materijala od kog ćete praviti rese isecite u obliku trougla  koji će se poklopiti gornjim stranama uz ivice bikini trouglića, ali ostavite komad nešto dužim.


Korak 2: Isecite komad materijala na rese ostavljajući 1cm uz samu ivicu koja se poklapa sa unutrašnjom stranom bikini trouglića. 


Korak 3: Prišijte rese sa spoljašnje strane uz gornju ivicu bikini trouglića.
 

I to je to!
Meni se ovaj DIY jako dopao,pa sam odlucila da ga podelim sa vama.Naravno,te rese mogu da budu i manje,deblje,tanje,kako god vi pozelite!
Nadam se da vam se dopao ova DIY,i ako jeste obavezno komentarisite,i recite mi da li cete ga napraviti! Ako napravite,saljite mi fotkice na moj mail preradoviczeljanap@gmail.com! ♥

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima! ♥

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

10 коментара

  1. Ozgleda zanimljivo. ♥ Svidja mi se! ☺

    sandri-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan DIY!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super DIY za one koji žele rese. Ovo bi se moglo primeniti i na majice ili bilo koji komad garedrobe. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super DIY.Ja volim rese i imam jedan kupaci koji bih mogla da ,,spasem'' resama *-*.Hvala.

    oneloveonestyle.blogspot.com Q&A POSTAVI PITANJE :)

    ОдговориИзбриши
  5. Kako je ovo preprepreprelepoooo.Toliko mi se sviđa.
    Ako ikada napravim ovakav kupaći poslaću ti slike.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥