Napravite same-Metalik tetovaze! ♥

by - јул 13, 2015

Pozdrav devojke!
Evo i jos jednog DIY posta za danas!
Dosta devojaka zeli ovog leta na sebi metalik tetovaze,ali im nisu pristupcne.Zato sam danas tu da vam pokazem kako da napravite vase metalik tetovaze.

Potreban materijal:
Makaze,
Četkica za senke,
Selotejp,
Srebrni ili zlatni listići - mogu da se nađu u bolje opremljenim prodavnicama materijala za slikare,
Lepak za listiće - naći ćete u istoj prodavnici,
Skidač za listiće - ista prodavnica.
 
Uputstvo:
Korak 1: Selotejp trakom napravite oblike koje želite da tetovaža ima na vašim prstima, šakama, rukama...
Na primer, napravite prstenje na prstima.
Korak 2: Budite pažljive prema listićima. Lagao ih uzmite i isecite trake nešto šire od onih koje ste ostavile na prstima, pa ih sklonite sa strane.

Korak 3: Otvorite bočicu sa lepkom. Koristeći pipetu pažljivo nanesite lepak u što tanjem sloju na deo kože koji ste predvidele za tetovažu.
Sunđerastim delom cetkice za senku,tapkajte lepak na koži. Primetićete da ostaju brazde na lepku i da je postao gust. To je savršena forma. Istapkajte sav lepak koji ste naneli na kožu, ali ne prelazite ivice samolepljive trake.
Korak 4: Preko lepka nanesite isečenu traku sa listićima. Pritisnite prstima da se dobro uhvati.
Korak 5: Skinite zaštitnu foliju sa listića. Ukoliko ste promašili neko mesto dodajte pojedinačni listić, a ako ste negde prešli na regiju koju niste predvideli za tetovažu lagano istružite.
Odlepite selotejp traku koja je oblikovala tetovažu!
I vaša tetovaža je gotova!
Možete praviti i neke druge oblike... Dajte mašti i kreativnosti na volju!
Tetovaža će trajati 8 sati, a skida se jednostavnim pranjem vodom i sapunom. Ako želite da traje duže, uradite je na delu tela koji ne kvasite stalno.

Ja obozavam ove tetovaze,i sad imam priliku da ih pravim.Naravno,posto moja sestra ide u umetnicku skolu,dobro ce mi doci za izradu tetovaza,ali i za potragu materijala u prodavnici za slikare.

I to je to! Nadam se da vam se svideo post,i da ce te isprobati,i ako isprobate,obavezno mi saljite slike na moj mail  preadoviczeljanap@gmail.com!

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!
Vasa,
Zeljana!♥

You May Also Like

9 коментара

  1. Vrlo dobar post.Zasto nisi stavila onaj baner? :).

    oneloveonestyle.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  2. cool idea!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/jak-sie-opalac.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja, oduvek sam zelela ovakvu tetovazu. Odlican post. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odličan, ova ideja je sjajna, juče sam je čitala na nekom drugom blogu i oduševljena sam. Sigurno ću probati.

    ОдговориИзбриши
  5. Post je odličan, ova ideja je sjajna, juče sam je čitala na nekom drugom blogu i oduševljena sam. Sigurno ću probati.

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post ! ♥

    Novi post ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. ove tetovaze se mogu kupiti u Podgorici po cijeni 3.5 eura :)

    justbewhoyouwanttobe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. ove tetovaze se mogu kupiti u Podgorici po cijeni 3.5 eura :)

    justbewhoyouwanttobe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥