Skinite lak,bez upotrebe acetona!

by - јул 23, 2015

Pozdrav devojke!
Pa,vasi saveti,su mi,pa mogu reci dosta pomogli,sad imam malo vise samopouzdanja,nego sto sam imala.Naravno,trazili ste i post povodom mog rodjendana,tako da ce on izaci u najskorije vreme,ako ne i veceras. No,da ja ne odugovlacim(kao uvek) da predjemo na post! ♥
Svakoj devojci se zadesi da nekad nema Aceton,ili Skidac laka za nokte.Ali ne bojte se...Ima leka i za to.Ako ste u ovakvoj situaciji,procitajte ova 3 nacina.
1 Nacin:
~Uzmite,lak u istoj boji u kojoj vam je nokat prethodno bio nalakiran,ali ako ga nemate,moze posluziti i bilo koji drugi lak,i predjite jedan sloj.Nemojte cekati da se osusi,nego odmah  uzmite vatu i pocnite da skidate,ako nemate vatu,moze i tufer.Postupak ponovite jos jednom.Sad,uzmite bezbojni lak(ako nemate,netreba)i namazite ga opet na nokat i lepo opet vatom skinite,da bi sve i do kozice se skinulo.

2 Nacin:
~Uzmite miris(B.U, Nivea,Dove)i ''namirisite'' nokat,onda uzmite vatu i pocnite da skidate.To ponovite nekoliko puta dok se ne skine.Ako lak oko kozice nije ''otpao'' mozete ga skinuti noktom,ili ostaviti,pa ce se vremenom skinuti.

3 Nacin:
~Uzmite neki parfem,i isto naspricajte na nokat i opet ponovite postupak sa prethodnog nacina...

To je to.
Svi nacini deluju,i ja sam u nekoliko prilika i isprobala sve,tako da je sve ovo provereno.

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

5 коментара

  1. Super post, nisam znala za ovo. Zamolila bih te da poradis na gramatici, ako zelis da zadrzis te clanove koje sada imas. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post pomogla si mi :) ♥.Ovaj prvi nacin nisam znala!! ♡♥

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Mnogo ti hvala na savetima, sigurno će poslužiti! ♥

    Novi post --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Joj što su ovo super saveti,ja nisam znala da lak moze ovako da se skine.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja za post.Mnogo si mi pomogla i za ovo do sada nisam znala ♥

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥