The Liebster Award! ♥

by - јул 11, 2015

Pozdrav devojke!
Danas sam odlucila da odradim 'Liebster Award' za koji me je tagovala Jovana sa bloga Jovana's blog ☺☺,pa sam odlucila da odgovorim na njena pitanja.

1. Zašto si osnovala blog?Iz zelje da imam neko mesto gde mogu da se otvorim nekome,i ko ce me podrzavati.Jednostavno,zelela sam da imam svoj svet,da ja budem ta cija je zadnja.
2. Oksfordsice, visoke štikle ili papuče?Ako bih morala da biram,onda papuce.
3. Koji trend ne podnosiš?
Pa ne znam.Nije na meni da o tome brinem,a i zaista,nije me briga kakvi se trendovi nose,jer sam ja dete.
4. Ako bi bila životinja, koja bi bila i zašto?
Aaa,tesko pitanje,tesko.Pa,mozda bi bila macka.Jer je umiljata,slatka,i ima 7 zivota. xD
5. Koji je tvoj omiljeni modni brend?
Rekla bih da su to H&M,Dove i Nivea.
6. Kako bi opisala sebe?
Pa stvarno ne volim sebe da opisujem,jer nikada ne znam sta da kazem.Neka to bude,stidljiva,saosecajna,i preosetljiva,ali volim i da je sve po mom.
7. Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponijela sa sobom?Nista.Ponela bih samo sve uspomene,i sve sto ima sentimentalnu vrednost,i naravno,ako je moja macka ostala unutra.
8. Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu, koji bi to bio?
Stvarno ne znam.Mozda bi bio Bazaar,ili tako nesto.
9. Kada bi mogla da budeš jedna od Kardašijan/Džener, koja bi bila?Hmmm,mozda Kim.
10. Omiljeno jelo?Pizza.
11. Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan autfit da nosiš uvijek, kako bi izgledao
Bila bih Minnie,i nosila njen autfit.


To je to,devojke,nadam se da ste zadovoljne.

Nominovacu sve one koje jos nisu uradile ovo,da ga urade.

To je to!

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

4 коментара

  1. Ja sam ovaj Award već uradila,a tvoji odgovori mi se sviđaju.Kratko,a jasno.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični odgovori,nešto bih slično odgovorila.Blog ti je sjajan i zato sam se učlanila na tvoj blog.
    Ako želiš pogledaj moj blog,pa ako ti se sviđa učlani se.
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični dogovori ! Smejala sam se kad sam videla da smo u isti dan postavile Liebster Award . ♥

    Pogledaj to u novom postu na mom blogu ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!! Super su odgovori!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥