This or that-TAG! ♥

by - јул 31, 2015

Pozdrav devojke!
Pa,evo danas jedan tag.
Videla sam ga na blogu -Unicorns i tag mi se dopao,tako da ga radim!

Ima dosta pitanja tako da pocnem.

Well let's go....

*Banner sam sama pravila,nadam se da vam se dopada*
Make-up:


*Rumenilo ili bronzer?

Ni jendo ni drugo ne koristim.


*Sjaj ili karmin?

Sjaj.


*Ajlajner ili maskara?
Maskara



*Puder ili korektor?
Pa ni jedno ni drugo ne koristim.


*Prirodne ili senke u boji?
Ne koristim senke.

*Presovane ili senke u prahu?

Mozda presovane?


*Četkica ili sunđer?

Cetkica.



Nails



*OPI ili China Glaze(lak)?

Ni jedan ni drugi nisam isprobala.


*Akril ili prirodni?
Prirodni.

*Svetli ili tamni?

Svejedno je.


*Cvetići ili bez cvetića?

Svejedno.


Body


*Parfem ili sprej za telo.
Parfem.

*Losion ili puder za telo? 

Mozda losion.


*Kupka ili sapun?

Kupka,ali moze i sapun.


*Lush ili neka druga beauty kompanija?

Neka druga.


Fashion



*Duge ili kratke pantalone?

Zavisi koje je godisnje doba.


*Haljine ili suknje?

Oboje.



*Karirano ili na pruge?
Oba.


*Japanke ili sandale?
I jedno i drugo.

*Marame ili šeširi?

NI jedno,sesire ne volim da nosim,a marame takodje.


*Ogrlice ili narukvice?

Oba,ali ako ih koristim umereno,a ne sad kilo.(xD)


*Štikle ili ravno?

Ravno,mada sam jednom obula mamine potpetice,i prilicno dobro hodam u njima.Ali ipak ravno.


*Abercrombie ili Hollister?

Ne znam ti ja sta je ovo.



Hair



*Ravno ili lokne?
I jedno i drugo.Zavisi u kakvom sam fazonu tog dana.Juce sam zelela da imam kovrdzavu kosu(u 9 sati,uvece!)Ali kada sam pronasla na internetu kako da uvijem kosu sa slamcicom,uradila sam,svidjalo mi se 5-10 minuta,i odmah sam ispravila taj jedan pramen.

*Punđa ili rep?
I jedno i drugo volim da nosim,i lepo mi stoji.

*Šnalice ili ukosnice?
Oba.


*Sprej za kosu ili gel?

Ni jedno,jer mi ne treba,ali kada treba da fiksiram kosu,ako sam je npr. uvila ili napravila riblju kost,korisitm sprej/lak.


*Duga ili kratka?
Skoro sam se sisala,na srednju velicinu,i dopada mi se.

*Svetla ili tamna?
I jedno i drugo,odgovoricu kao Jana-ombre.


*Podignuta ili puštena?
Svidja mi se i kad je podignuta,i kad je spustena.


Random



*Sunce ili kiša?

Definitivno sunce.Ali ponekad i kisa,jer volim miris vazduha posle nje.


*Leto ili zima?
Tezak izbor.


*Jesen ili proleće?
Oba godisnja doba su super na svoj nacin.


*Čokolada ili vanila?
My name is chocolade.


I to je to! Nadam se da vam se svideo tag,kao i moji ludi odgovori.

Za ovaj tag nominujem:
Milicu
Jovanu
Jasminu
Ninu
I sve ostale koji zele da odrade tag,ali ako su ga videli na mom blogu,moraju reci u postu da su tag pronasli na ovom blogu,i ostaviti link mog bloga.

Kako vam se svidja tag?

Komentarisite!

Vasa,
Zeljana!

You May Also Like

8 comments

  1. Odlican post.Hvala sto si spomenula moj blog.Ulepsala si mi kisan dan.Odgovori su nam pomalo slicni :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ps: banner za tag je F.A.N.T.A.S.T.I.C.A.N.Stvarno si me odusevila.

      Избриши
  2. Divan post draga moja ! Citajuci tvoje odgovore naisla sam na prvo pitanje vezano za negu kose i shvatila sam koliko smo mi cure zapravo slicne. Pet minuta nam se svidja jedno , a sestog nesto totalno suprotno i drugacije. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu :
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, ako zelis zaprati nas i mi pratimo tebe. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma zanimljiv tag i ima baš dosta pitanja. :)
    PS: Hvala na nominaciji. ♥

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥