Top 5 kupacih kostima,za leto 2015.! ♥

by - јул 03, 2015

Pozdrav lepotice!
Za danas sam vam pripremila jedan post,u kom cu vam pokazati 5 modernih kupacih kostima za leto 2015.
Pocnimo!

#1:Dubok struk

Ovaj kroj je ponovo u modi.Vratio se iz doba cetrdesetih i pedesetih,proslog veka,a idealan je za devojke koje zele da sakriju stomacic.Meni izgleda predivno,i donji deo izgleda kao neki sorcic.
Ukoluko spadate u grupu devojaka koja OBOZAVA nakit,cvetne dezene,i sve sto je devojacko,ovaj bikini je pravi za vas.Meni izgleda super jer je otkacen i to mi se svidja.Jedino mrzim kada je neki donji deo kupaceg strukiran,ali to ovde izgleda fenomenalno!

#2: Bikini sa ukrasima

Ukoluko spadate u grupu devojaka koja OBOZAVA nakit,cvetne dezene,i sve sto je devojacko,ovaj bikini je pravi za vas.Meni izgleda super jer je otkacen i to mi se svidja.Jedino mrzim kada je neki donji deo kupaceg strukiran,ali to ovde izgleda fenomenalno!
Ovi bikiniji su inspirisani 'cuvarima plaze' iz devedesetih. Meni se mnogo dopada ovaj sa resicama,jednostavno je savrsen.

#3: Jednodelni sa minimalnim detaljima

Ovi bikiniji su inspirisani 'cuvarima plaze' iz devedesetih. Meni se mnogo dopada ovaj sa resicama,jednostavno je savrsen.

#4: Asimetrični jednodelni kupaći

Ovakvi modeli su za odvazne dame.Ovaj bikini ce vam zagarantovano dati moc da dodjete do izrazaja na plazi,i da budete unikatni.Meni se mnogo dopada,jer je asimatrican.

#5: Jednodelni kupaći sa potporom

Jednodelni kupaci su vise za krupnije devojke,ali naravno,jednodelni kupaci izvrsno stoje i devojkama koje imaju savrsenu liniju.Ja licno nosim jednodelne kupace,ali mi nije problem i da nosim dvodelne.

To je to.Ovo su bili neki modeli dok nose bikinije,i mene je svaki bikini odusevio.Nadam se da je i vas.Najvise mi se dopao onaj 'asimetrican' kupaci,jer je otkacen,sto mi se svidja.
Koji je vama najlepsi bikini?

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥


You May Also Like

17 comments

  1. Odličan post ! Ja bih tu možda dodala i još neke kuopaće kostime , ali sve u svemu , sve si sjajno napisala ! ♥

    Novi post --------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super si ovo napisala ♥ Ja najviše volim dvodijelne kostime sa resicama :)

    Novi post:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Najviše mi se sviđa drugi asimetrični, baš je neobičan, a lep. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja inace ne volim jednodelne kupace. Ali su ovi stvarno super. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ne volim jednodelne kupaće,ipak svi su lepi.Ovaj beli sa 'ukrasima' resicama je jakoo lep. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Pa svi su lepi. Stvarno imaš originalne teme za pisanje postova.☺❤

    ОдговориИзбриши
  7. Svi su lepi ali se meni najvise svodjaju jednodelni sa resicama.Prelep blog,prelepe ideje,zasluzila si reklamu na mom blogu iako nije nesto popularan.I jos jednom SVE JE SAVRSENO.Ti si mi omiiiiiiljena blogerka :*.I hvala za sve savete :* :* :*.

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Baš lep odabir. Veoma su lepi i zanimljivi svi kupaći kostimi koje si navela.

    http://maki003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥