50 clanova!♥

by - август 08, 2015

Pozdrav devojke!

Ja sam presrecna!
Jutros kad sam usla na blog,videla sam da ima 49 clanova,i mislila sam da ce trebati citava vecnost da dobijem 50,ali kad sam pre 10min usla,videla sam 50 clanova!
Stvarno vam mnogo hvala! Nisam ni sanjala da cu za,pa skoro,cetiri meseca skupiti toliko clanova.Hvala,hvala,hvala vam do neba!
Znam da vama zvuci da je 50 clanova malo,ali meni je to......
Hvala vam i sto na svakom postu dobijem 8+komentara,i 50+ pregleda na tom postu!
Hvala vam za sve,i nadam se da ce mo se jos druziti,i da ce vas biti jos vise!

I da,uskoro ocekujte jos jedan collab post!♥

Danas nisam imala inspiraciju za post,a verujem da je necu dobiti uskoro,tako da mi pisite u komentare,o cemu zelite da pisem!

To je to!
Necu da vas smaram...

P.S. Posetite ovaj blog i uclanite se! ♥

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!♥

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

14 коментара

  1. Cestitam !!! <3 zelim ti jos puno puno komentara i clanova :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam! Moja sreća je bila ogromna kada sam dobila 50og čitaoca, ali mi je san bio da imam sedamdeset. Uspela sam u tome i presrećna sam! Samo treba da nastavimo da se trudimo! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam ti!Zaista odlično pišeš :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam. Ti sretna - ja sretna. Zaslužuješ još puno više!

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super Željana,drago mi je zbog tebe.
    Mogla bi da uradis neki diy u vezi škole,ako hoces!

    Kiss

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jelena.Hvala na savetu,mislim da cu ga uskoro uraditi! ♥

      Избриши
  6. Drago mi je zbog tebe jer stvarno zasluzujes i vise od pedeset citaoca.Ja imam 29 i cilj mi je da stignem do 50.Nadam se da ces stici i do hiljaditog citaoca :).

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam ti na uspjehu i želim ti da tvojim čitalaca bude što više. Jako sam srećna zbog tebe. ♥

    Novi post ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo! Bas mi je drago da si srecna zbog mene! ♥♥♥

      Избриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥