All star-converse! ♥

by - август 10, 2015

Pozdrav devojke!
Hvala vam na velikoj podrsci i lepim zeljama u prethodnom postu.Stvarno mi mnogo znaci!

Kao sto znate blizi se skola,a samim tim je i vreme za shopping.


Ja jos nista nisam kupila za skolu,ali sam narucila nove patike.Narucila sam ih preko facebook stranice-https://www.facebook.com/starkebeograd. Ja i moja sestra smo narucile starke.Skoro pa ceo dan smo trazile gde ima po Srbiji.I naisli smo na neki sajt gde se dostavljaju iz Kine u Srbiju,ali je potrebno da se ceka skoro pa 50 dana.Pa smo onda pronasle navedenu stranicu gore.Zaista imaju sirok asortiman,ima svakakvih boja,dezena,materijala itd...I bas zbog toga ja nisam mogla da se odlucim koje cu,kao ni moja sestra,pa smo ceo dan birale.Ona je zelela bordo,ali nije imao njen broj,a ista situacija je bila i samnom.Ja sam zelela crne,ali nije bilo mog broja.Tako da sam se odlucila za starke sa Britanskom zastavom(slika dole)
                                   
Meni se svidjaju.Zaista nisam mogla da se odlucim pa sam izabrala ove.Naravno,kada smo i ja i moja sestra izabrale koje patike zelimo,kontaktirale smo te ljude preko facebook stranice i u roku od 5-10 minuta su nam odgovorili,i rekli da ostavimo podatke i sve sto je potrebno.I rekli su da ce paketi stici odmah sutra. Bila sam prijatno iznenadjena zato sto sam mislila da ce trebati jedno 7-8 dana da stignu.

Naravno,obe smo narucile original,a evo i malih saveta kako da saznate da li su vase starke original:

Na poledjini patike treba da pise -converse all star
Sara na patikama gde stoje prsti je drugacija
I dno patika ima drugaciju saru

To bi bilo to za ovaj post.Sutra ako stignu cu ih uslikati i pokazati vam ih.

Da li vam se svidjaju starke?

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana ♥

You May Also Like

12 коментара

  1. Bas su lepe. Lepse su mi od tih bordo boje. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svidjaju mi se skoro sve starke sa njihove stranice.Da nisam juce kupila sigurno bih narucila iste kao tvoje :) ♥

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe su ^_^
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja volim starke. Smao mi nije jasno ono kad kazu nova kolekcija, a sve isto hahaha.
    Inace ne volim nositi tude zastave na sebi, to mi je bas ..
    Ali ako se tebi svidaju, super :D


    Pogledaj moj blog :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatke su.. ja jako volim starke, ali one plitke. Hvala ti na savetima oko orginal-kopija. ♥

    Novi post --------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidjaju! Nema na cemu,drago mi je da sam od pomoci! ♥

      Избриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥