Back To School #1! ♥

by - август 19, 2015

Hej devojke!
Pa evo,konacno mi je dosla inspiracija!
I da,konacno su mi stigle patike u subotu! Yupiii...Mislim,bile su stigle one jos pre nekoliko dana,ali su bile dosta vece,od mog broja,pa sam ih zamenila.I zao mi je coveka koji je morao 3 puta da dolazi zbog mene. :/ No,da mi predjemo na temu.

Za danas sam odlucila da vam pokazem,nekoliko outfita,za prvi dan skole.

Well,let's go...

1#
Ovaj outfit mi je jedan od lepsih.Jaknu obozavam,ali bukvalno!Toliko je lepa da se moze kombinovati uz sve.Sve je u crno-belom fazonu,sto mi se svidja.Osim ove kape,ali se lepo slaze.Starke su vrh.
Jedan lep outfit za prvi dan skole.

2#
Ovaj outfit je super.Sve j lepo uklopljeno i nemam zamerki.Martinke super idu uz ove farmerke.Kosulja,mislim da mi se i najvise svidja.

3#
Ovaj outfit je za malo hladnije vreme.Majica mi je preslatka,kao i mindjusice.Sve ide jedno s' drugim.Osim sto nema ranca,ali njega mozete uzeti kakvog zelite.

4#


Oufit je skroz za skolu.Kosulja je divna.A ranac me je odusevio.Bas sam pre nekoliko dana gledala videe i videla kako moze da se napravi isti takav ranac.Ako zelite da pogledate kako da ga napravite,na kraju posta cu ostaviti link.Helanke su okej,i lepo idu uz outfit.

5#
Ovo je presavrsen outfit.Nekako je bas letnji i po meni se sve uklapa.Majica mi je divna,mozda da ima samo neki print,ali i ovako je super.O rancu ni da ne govorim.Sve u svemu,outfit je super.

6#
Outfit je okej.Ne svidja mi se sto je sve u istim tonovima,ali okej.Majica mi se svidja,kao i ranac.Patike su super.Ogrlica i trouglaste mindjusice dopunjavaju ceo outfit.

7#
Outfit,nije ni jednostavan,a ni nesto napadno.Sasvim dobar outfit za prvi dan skole.Majica se super slaze uz ove farmerke i starke.Ranac je dobar.

8#

E ovaj outfit je,ako prvi dan bude hladno. Tu je duks sa printom zastave SAD,koji odlicno ide uz iscepane farmerke.Martinke su savrsene.Torbica nevalja,jer u nju ne mogu da stanu potrebne stvarcice za skolu.Sve u svemu,outfit je dobar.

9#

Ova majica je predivna! Odlicno se konbinuje uz sve.Kao i ove farmerke.Starke su uvek odabir za obucu,tako da su crvene pun pogodak uz ovaj outfit.Nakit je super,posebno ovaj sat.Ranac je tu da malo uravnotezi crveno-belu konbinaciju.

10#
I poslednji,ali ne i najmanje vazan outfit.Ovaj outfit mi je jedan od lepsih.Majica,ili tunika,je p-r-e-d-i-v-n-a!Obozavam je.Odlicno ide uz farmerke,i Vans patike mint boje.Ranac je savrsen,i odlicno se slaze sa patikama,jer je isto,malo blaze mint boje. Lancic sa pticicom,je kao slag na torti.


I to bi bilo to! Svih 10 outfita su savrsena za prvi dan skole.Nadam se da vam se post dopao,i u komentare mi recite koji vam se outfit najvise dopao! ♥


-Kako napraviti ranac sa 4# outfita-https://www.youtube.com/watch?v=gQcefTekLW8.

-Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

13 comments

  1. great looks for school
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/summer.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Šesti outfit je prelep :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Svi outfiti su predivni i ne bih mogla da izdvojim zaista ni jedan. ♥

    Novi post ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. 1 i 6 su mi najljepši:-)
    Pogledaj moj blog katesdiyblog.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. 3 je odlicna,jednostavna a sigurno i udobna :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, kao i cijeli blog :) želim ti sreću u daljnjem radu, imaš moju podršku :) ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa :* unaprijed hvala <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Svi outfiti su predivni,ali najvise mi se dopadaju outfiti broj jedan,pet i sest :D
    Novi post --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Najvise mi se svidja 3 outfit ali svi su sjajni ♥
    http://minadiyblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se svidjaju svi outfiti ,posebno treci <3
    outfit post na mom blogu :

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlični su ti outfiti! Čak ne mogu da se odlučim da li mi se najviše sviđa 3.,9. ili 10.

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥