Back To School! 2#!♥

by - август 30, 2015

Pozdrav devojke!
Buduci da skola pocinje za 2 dana,odlucila sam da odradim jedan tag vezan za skolu.Niko me nije nominovao,ali sam ga odlucila uraditi.

Well,let's go...


1)Da li voliš školu?

-I da i ne.


2)Zašto si nervozna/uzbuđena za ovu godinu?

-Pa nisam nesto preterano nerozna.Jedino mozda to sto je gotov raspust.


3)Koje predmete uzimaš?

-Uzimam fiziku.


4)Koji ti je omiljeni predmet?

-Hmmm...Srpski,tehnicko,i informatika.


5)Koji predmet najmanje voliš?

-Matematiku,istoriju,geografiju...


6)Imaš li neku vannastavnu aktivnost?

-Trenutno ne.


7)Koja ti je omiljena stvar u vezi tvoje škole?

-Sto imamo veliku salu za fizicko.


8)Kako preživeti dosadnu lekciju?
-Gledati u tablu.

9)Koliko si godina imala kada si prvi put nosila šminku u školu?

-Nikad nisam nosila sminku u skolu,mozda jednom labelo.


10)Gde kupuješ školski pribor?

-U prodavnici.


11)Koje su tri non-beauty potrepštine koje treba da imaš sa sobom u torbi?
-Nijedna.

12)Koji su tvoji školski ciljevi?

-Da na kraju prodjem 5.00.


13)Šta želiš da radiš kada diplomiraš?

-Ima jos do mog fakulteta.


14)Kako balansiraš između škole,porodice i prijatelja u toku školske godine?

-Ne znam.


15)Imaš li neki savet za one koje kreću u drugostepenu školu?

-Ne.


16)Ranac ili torba?

Ranac.

I to je to...
Za ovaj tag nominujem:
I sve ostale,koji zele,a nisu uradili tag.

Nadam se da ste uzivali citajuci odgovore napitanja.

P.S. Posetite ovaj blog-http://blacklifestyle8.blogspot.com/
Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

3 коментара

  1. Uradicu ovaj tag sigurno za neki dan,hvala ti sto si me nominovala <3 :*

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični odgovori :)Ja sam već odradila ovaj tag... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajni su odgovori, i ja sma takođe radila ovaj tag samo što sam ga pronašla na jednom stranom blogu. Inače, pročitala sam par tvojih postova i baš su mi se dopali, mada do sada nisam pratila tvoj blog, ali verujem da ću nastaviti jer si me basš zainteresovala, hahah. ;-) <3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥