DIY Moon T-shirt! ♥

by - август 29, 2015

Pozdrav svima!
Danas vam donosim jedan zanimljiv DIY.Odlucila sam da vam pokazem kako da napravite jednu majicu koja u buticima kosta i po 2000dinara. Da ne duzim sa uvodom da odmah predjem na post.

Moja sestra se u poslednje vreme bavi DIY projektima,pa posto je pre neki dan pravila majicu,ja sam odlucila da vam pokazem kako da je napravite.


Well,let's go....

Bice vam potrebno:
-stari karton
-selotejp
-makaze
-crna majica
-akrilna bela i crna boja
-cetkice
-komad sundjera

Korak 1.
Uzmite neki stari karton i iscrtajte 12 jednakih krugova i isecite.

Kada ste isekli karton polozite na majicu i ivice zalepite selotejp trakom.


Zatim stavite malo bele akrilne boje na papir,uzmite sundjercic i polako utapkavajte,pocetak otkrivanja meseca.



Zatim uzmite lepeza cetkicu i rasirite boju. Popunjavajte sve vise povrsine.

Na kraju,kada skinete karton,ako ste negde pogresili,uzmite crnu akrilnu boju i ispravite.


I to bi bilo to...

Nadam se da vam se svideo diy,i ako ga napravite,posaljite mi slike na moj mail preradoviczeljanap@gmail.com 

Napravicete?

Podelite sa mnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

7 коментара

  1. Post je bas zanimljiv a majca je preeeecjut.Mislim da cu je napraviti,ili cu napraviti nesto slicno istom metodom.Ideja je predobra.

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predobro!
    Baš si kreativna.

    Follow me http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_ !

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ovo tražila.Predobro je isplao.Samo me zanima kada se majca pere jel ne propusta akrilna boja?

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalan post :) Majica je predivno ispala!Bravo!
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je savrseno,kao da nije DIY mnogo si dobro uradila <3 :*

    outfit post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Post je predobar i ja ovo moram da probam jer je predivnooo.. Svaka čast na ideji! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoo, odlična ideja! Baš sam želela ovakvu majicu, a sada mogu i da je napravim. Majica vam je super ispala, moraću i ja da probam. Hvala na ideji.☺

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥