Skinite tragove od kupaceg!♥

by - август 03, 2015

Pozdrav devojke!

Prvo zelim da vam se zahvalim na 40 pratilaca,i 4000+ pregleda na blogu.Znam da zvuci malo,ali meni je mnogo.Htela sam i da se zahvalim,jer sad vise vas komentarise,na jednom postu dobijem 7-8 komentara,a za uzora u bloggovanju sam dobila cak 10,sto je za mene veliki uspeh.

P.S. Da li vam se svidja novi banner?

Pa skoro sam gledala nesto na internetu,i videla kako da se skinu tragovi,i fleke od sunca,pa sam odlucila da to podelim sa vama.

#1: Počnite sa puderom - najlakše ćete ga ravnomerno naneti četkicom. Ne treba da ga stavite u velikim količinama
Poenta je da stavite jako malo pudera kao poglodu, kako biste izjednačili ten.

#2: Bronzer - širokom četkicom nanesite bronzer preko ključne kosti pa sve do ramena.
To će pomoći da dobijete onaj "glowy" (sjajan) izgled kože, koja će blistati.
Takođe pomoći će u prikrivanju tragova od bratela.

#3: Ruke - bronzer može da pomogne da naglasite mišiće ruku.
Setite se da bronzerom možete da osenčite i naglasite najlepše delove vašeg tela, pa samim tim stvorite iluziju izdefinisanih mišića ruku.
I to je to!
Nisam isprobala zato sto nemam fleke,niti tragove od sunca,ali sigurno deluje.
Ako vam uspe,napisite mi u komentarima!

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!
Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

15 коментара

  1. Odlican post,svidja mi se jer je originalan.Ja sam u poslednje vreme dosta pocrnela pa se trag dosta vidi.Ovaj post je dosao bas u pravo vreme ♥ :D

    ОдговориИзбриши
  2. Bas dobar savet. Imam nkoliko fleka,tako da ce mi pomoci.Mislila sam da je to trajno da se resim. Super post! Inace bas mi se svidja banner.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nije,ali je privremeno,kolko tolko. Hvala,drago mi je da ti se svidja! ♥

      Избриши
  3. Ovo cemi trebati.Baner je ekstra!! Mozes li objasniti kako stavljam ovo kontakt,citaoci?

    ОдговориИзбриши
  4. Jako korisno,svaka cast :) <3 Samo tako nastavii <3
    AKo zelis postani clan mog bloga hvaala <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post Željana! Imaš odlične ideje. Baner mi se takođe jako dopada. ♥

    Novi post --------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Baner je jako lep, ja imam flrku na ruci, a tragove na kolenima. Kao da sam zebra, tri boje na nogama. Odličan post. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlčan post.Puno mi se sviđa kako pišeš i volim tvoj blog!

    Poseti i ti moj blog objavila sam moj prvi post-www.tinindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥