Summer oufit's!(collab post)♥

by - август 01, 2015


Pozdrav devojke!
Pa evo i mog drugog collab posta!
Ovaj put ga radim sa Janom sa bloga 'Unicorns',i njen post mozete procitati ovde.
Odlucile smo da pisemo post na temu 'summer oufit's'.
*Banner sam ja napravila*

Well,let's go...

1#
Резултат слика за summer outfits for teenage girls
Ovaj oufit mi se stvarno svidja.Ova majica je stvarno divna,u kombinaciji sa ovim sortcem i kaisom,kao i sandale u boji kaisa.Lancic i prsten su u istoj boji,kao i torbica,dok su mindjuse u nesto drecavijoj boji.

2#
Резултат слика за summer outfits for teenage girls
Ovaj oufit j predivan.Majca mi se posebno svidja zbog ovog printa.Sortc je u jednoj drecavo roze boji,sto se meni dopada,iako ne volim drecave boje.Sandale u zaista fenomenalne,kao i lak u boji sortca.Narukvica,sastavljena od malih kaisica je predivna.Mindjuse upotpunjavaju ovaj oufit.

3#
Резултат слика за summer outfits for teenage girls
                                          
Ovaj oufit sadrzi isti sortc kao u gore pokazanom oufitu.Sto dokazuje da se moze kombinovati uz sve.Majca mi se veoma dopada,jer je u tamno plavoj boji sa,pa,nazvacu to-karnerima,iako ne znam sta je to.Sandale su simpaticne,ali nista spektakularno.Narukvica je divna,kao i lancic koji je sastavljen od raznobojnih perca.Sesir za plazu sa kaisem u boji majice,upotpunjuje izgled. 

4#
                                       Резултат слика за summer outfits for teenage girls
Ovo je oufit u stilu mora.Sve je plavo-belo,sto mi se dopada.Majica je klasicna bela,sa cvoricem.Dok je sortc od teksasa.Japanke su prikladnije od sandala na moru,pa sam ih zato i odabrala.Da u potpuni oufit sam dodala,lancic boje srebra,sa privescima u obliku sidra,i mindjuse sa dijamantima.Torba je savrsene velicine da u nju moze da stane sve sto je neophodno.Lak i naocare,su u slicnim bojama.

5#
                                               
I poslednji,ali ne i najmanje vazan oufit.Crno bela majica na prugice ke savrsena za plazu,ili more,kao i teksas sortc.Japanke su u crnoj boji,dok su narukvica i veoma neobicne mindjuse u srebrnoj boji.Naocare su tu da upotpune celokupan oufit.

To je to!
Nadam se da su vam se svideli oufiti,i da ce vam se svideti Janin post.
Po meni je najlepsi drugi oufit,jer je stvarno u veselim bojama.

Koji su se vama najvise dopali oufiti?

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima! ♥

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

15 коментара

  1. Prelepi oufiti!Najlepsi mi je 3#. Jana jos nije objavila post,kada ce??? ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Zeljana IZINI.Tačna sm osoba.Sinoc sam napisala post ali je počela oluja i falilo mi je malo daga dovrsim.A onda je nestalo struje i interneta pa sam morala SVE ispocetka.Izvini stvarno :/.Evo sad sam objavila post.Prvi,treci i cetvrti outfit su mi odlicni.Svaka cast za post i HVALA.

    ОдговориИзбриши
  3. Svi outfiti su odlični! Svi mi baš dopadaju, ali izdvojila bih četvrti. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Najvise mi se dopada treci outfit, zaista je fenomenalan kao i svi ostali. :)♥♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se najvise svidjanu br. 5 i 3.Predivnooo si sve uklopila.Prelepo.
    Polgedala sam i Janin post,bas mi se svideo.

    ОдговориИзбриши
  6. Simpatični outfiti baš. ☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥