Summer TAG! ♥

by - август 02, 2015

Pozdrav devojke!
Pa evo i jos jednog taga! U poslednje vreme ce biti sve vise tagova,jer nemam inspiraciju,cim mi se inspiracija vrati,eto normalnih postova! Takodje mi je danas slava,tako da nemam bas puno vremena. Tag se zove Summer TAG,i videla sam ga na blogu All For You

Well,let's go...
More ili bazen?
Bazen.
2. Putovanje na more ili Wilderness?
Putovanje.
3. Lubenica ili jagode?
Tesko pitanje! :/
4. Bikini ili 1-piece?
Bikini.
5. Limunada ili ledeni čaj?
Ledeni caj.
6. Hot-dog na roštilju ili iznad vatre?
Ne volim preterano hot-dogove,tako da mi je svejedno.
7. Šešir ili naočare za sunce?
Naocare,definitivno.
8. Windows Down ili AC all the way?
Nemam pojma sta je ovo.
9. Losion za štavljenje ili krema za sunčanje?
Krema za suncanje,zasigurno.
10. Bejzbol igra ili koncert?
Koncert!!! Posebno ako je od OneDirection-a!!! ♥
11. Sladoled u kornetu ili sladoled na štapiću?
Oboje je isto,mada,nesto me vuce da kazem sladoled u kornetu,tako da,sladoled u kornetu.
12. Vatromet ili svici?
Vatromet.
13. Flip Flop ili bose noge?
Bose noge,volim kada se osecam komotno.
14. Vodeni baloni ili vodeni pištolji?
Vodeni pištolji definitivno!


I to je to!

Bilo mi je zabavno da odgovaram na ova pitanja,a nadam se da se i vama dopao post!

Za ovaj tag nominujem sledece devojke:
Jelenu
Sandru
Janu
I naravno sve druge koji zele da odrade tag.

Da li vam se svideo post?

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥


You May Also Like

14 коментара

  1. Hvala ti na nominaciji! ♥ Uradicu tag u sto kracem roku!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican tag,hvala na nominaci ali ja sam ga vec radila :/.Nadam se da se ne ljutis.Svidja mi se novi izgled bloga,bas si me obradovala promenom^-^.Lepo i odgovarala:kratko i jasno.

    ОдговориИзбриши
  3. Ba super TAG,i ja ću morati da ga uradim ! <3

    Ako zelis pogledaj moj blog,napisala sam novi post,hvala u svakom slucaju <3
    i ako zelis postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  4. Interesantan tag,banner mi se jako svidja! ^^ Predivan je! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Hwala na nominaciji Željana.
    Ja sam ovaj tag već radila tako da ako ti ne smeta mogu u sledecem postu da pomenem da si me ti nominovala.
    Kisssss.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥