TAG-30 pitanja,koja niko ne postavlja! ♥

by - август 04, 2015

Pozdrav devojke!
Evo jos jednog taga!Pre nego sto pocnem,zelela bih da vas zamolim za jednu uslugu!
Moja sestra je otvorila blog o crtanju,pa bi pre svega meni znacilo da joj posetite blog,uclanite se,i komentarisete prvi post. Klikom ovde mozete posetiti njen blog. Hvala svima koji ga posete uclane se,i komentarisu!

A sada da predjem na moj post.
Evo i jos jednog interesantnog taga od 30 pitanja.Tag se zove '30 pitanja,koja niko ne postavlja'. 

Well,let's go...


1.Spavaš sa otvorenim vratima na ormanu ili zatvorenim?
Sa zatvorenim vratima.

2.Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?
Nikada niasm bila u hotelu(xD)

3.Da li ti se svidjaju post-its?
Da.

4.Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?
Koristim kupone iz raznih casopisa,gde negde mogu da osvojim nesto,obicno to bude HEJ(koji sam upravo kupila)5.Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili roja pčela?
Ufff....Zaista tesko pitanje,tesko... Mada odgovoricu,medved. Mozda?

6.Da li imaš pegice?
Nemam,ali mi je to slatko.

7.Da li se uvek smeješ na fotografijama?
Paa,da.

8.Da li si nekada brojala svoje korake?
Da,i dan danas to radim.Brojim i kockice na trotoaru itd..

9.Da li igraš kada nema muzike?
Naravno.

10.Da li grickaš olovke?
Da,posebno kada je u skoli neki test iz matematike,ili tako nesto.

11.Koje veličine je tvoj krevet?
Stvarno ne znam..

12.Koja je tvoja pesma nedelje?
Pa nemam pesmu nedelje,ali preko cele sedmice slusam OneDirection.

13.Da li je dobro da muškarci nose roze?
Da.Ne postoji zakon,ako se njemu svidja,sto da ne.

14.Gledaš li crtane filmove?
Naravno.

15.Da li si bila na scout?
Ne znam sta je ovo,ako neko zna,neka mi kaze.

16.Najbolji doručak?
Nista posebno,jedem sta mi se jede.

17.Kada obično ideš na spavanje?
Oko 22-23h.

18.Kada si bila mala u šta si se maskirala za Noć veštica?
Kod nas nema Noc Vestica,ali kad bi bila,hmm,pa ne znam.

19.Šta si u kineskom horoskopu?
Buduci da sam rodjena 2003. godine u horoskopuu sam koza.

20.Gledaš li telenovele?
Ne.

21.Da li si koristila oružje?
Nikada nisam.

22.Prvi koncert?
Jos nijedan.Nazalost.Ali se nadam da ce mi prvi biti od OneDirectiona.

23.Da li pevaš pod tušem?
Da!

24.Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?
baby-siterka,vaspitacica,uciteljica,kuvarica...

25.Da li veruješ u duhove?
Ne.

26.Nosiš li patofne?
To su carape?
27.Da li si nekada plakala od sreće?
Nikada.

28.Da li si bila zaljubljena?
Ne.

29.Čaj ili kafa?
Caj.
30.Da li možeš izdržati da ne dišeš a da ne zatvoriš nos?
Da.

I to je bilo tih 30 ludih pitanja na koja mi je bilo zabavno da odgovaram.Nadam se da ste se i vi zabavili.

Za tag nominujem:
Janu
Jovanu
Jelenu
I naravno sve one koji zele da odrade tag!

P.S. Posetite sestrin blog: DrawingLifestyle

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima! ♥

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

12 comments

  1. Mnogo si zanimljivaa <3
    napravila sam blog bilo bi mi jako drago da se uclanis i komentarises
    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Veooma zanimljiv tag.Hvala na nominaciji ♥.Učlanila sam se u blog tvoje sestre,super je ♥.Tag ću uraditi verovatno prekosutra jer u planu imam jedan postić za sutra :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja! Nema na cemu! Hvala ti! Okej! ♥

      Избриши
  3. Hvala na nominaciji! :) Dopada mi se tag i budi sigurna da ću ga uraditi! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divan TAG. Jako mi je zanimljiv i volela bih da ga odradim, što i hoću - prvom prilikom. ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na nominaciji,ovo je definitivno jedan bas zanimljiv tag.Iako ima čudna pitanja meni se svidja.

    P.S.pokusala sam da udjem na blog tvoje sestre,ali nisam uspela pa cu drugom prilikom.

    ОдговориИзбриши
  6. Super tag, mozda ga i ja nekad uradim:-)
    Učlani se na moj blog, ja na tvoj već jesam http://katesdiyblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥