TMI tag! ♥

by - август 11, 2015

Pozdrav devojke!
Zeljno iscekujem kad ce da mi dodju patike,koje ste mogle da vidite u proslom postu.Pa sam odlucila malo da ubijem dosadu dok ih cekam,tako sto cu napisati post. Za danas sam vam pripremila tag.Zove se TMI tag,i pitanja ce biti vezana za moj licni zivot! Ima 50 pitanja,tako da pocnem.

Well let's go....

1. Što imaš na sebi?
Ljubicaste helanke sa printom,i rozu majcu sa takodje nekim printom. 

2. Jesi li ikad bila zaljubljena?
Jesam.

3. Jesi li  ikada imala užasan prekid?
Nikada nisam ni bila u vezi.

4. Koliko si visoka?
Oko 146 cm.

5. Koliko imaš kilograma?
Hmmm....Mislim 32.

6. Imaš li neku tetovažu?
Nemam.

7. Imaš li piercing?
Nemam.

8. OTP (One True Pair: najdraži par)?
Ne znam..

9. Najdraža serija?
Friends! ^^

10.  Najdraži bend?
Svi koji prate moj blog znaju odgovor na ovo pitanje.A to je ONEDIRECTION!



11. Najdraža pjesma?
Sve pesme od One Direction-a! ♥

12. Nešto što ti nedostaje?
Pa stvarno ne znam...

13. Koliko imaš godina?
12

14. Horoskopski znak?
Rak

15. Kvalitete koje tražiš u partneru?
Vernost,iskrenost,postenje,da lepo izgleda(po mogucnosti kao Niall Horan(xD)),da ume da peva i plese......

16. Najdraži citat?
'Izdace te samo oni koje volis i oni kojima verujes,ostali ne mogu'.

17. Najdraži glumac?
Hmmm,mozda Ross Lynch.

18. Najdraža boja?
Zelena.

19. Glasna ili tiha muzika?
Pa volim i glasnije,a i tise.Mozda malo vise glasnije.Ali,i tise muzike postaju glasnije kada odvalite zvucnik(XD).. Salila sam se..

20. Gdje ideš kad si tužna?
Kad sam tuzna?Kod mog psa.

21. Koliko ti minuta trebaš da se isuširaš?
Dosta,dosta dugo.

22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro?
15-20 minuta.

23. Jesi li ikad bila u tuči?
Nisam.

24. Nešto što te privlači kod momaka?
Kosa.

25. Nešto što te odbija?
Pa ne znam...

26. Razlog zbog kojeg si se priključila u blogersku zajednicu?
Od kako sam pocela da citam ostale blogove,svakim danom mi je zelja bila veca da i ja napravim svoj blog.Tako je i nastao ovaj blog.

27. Strahovi?
Pisala sam post na ovu temu,ali mojih strahova ima mnoooogo..

28. Posljednja stvar koja te rasplakala?
Ja sam vam kao slavina..Ali bukvalno.Stalno cmizdrim.Iako ponekad se suzdrzim.Ali zaista ne znam sta me je poslednje rasplakalo..

29. Zadnji put kad si rekla nekom da ga voliš?
Mami danas!

30. Značenje tvog imena na blogu?
Moj se blog pre zvao For Girls Only.Ali sam ga promenila u Zeljana's World.Znam da svi imaju takav naziv bloga,ali ne znam stvarno sta znaci..

31. Zadnja knjiga koju si pročitala?
Bila je to neka kojoj ne znam ime,ali jedna od poslednjih je 'Zvezda je rodjena'.

32. Knjiga koju trenutno čitaš?
Nijednu.

33. Zadnja serija koju si pogledala?
Seriju Friends.

34. Imas li BFF?
Da.

35. Zadnja osoba sa kojom si pričala?
Sestra.

36. Najdraža hrana?
Sve! Osim-majoneza,boranije,spanaca,senfa i to je to.

37. Mjesto koje želiš posjetiti?
Ceo svet zelim da vidim.

38. Zadnje mjesto na kojem si bila?
Novi Sad.

39. Imaš li simpatiju?
Nemam.

40. Zadnji put kada si nekog poljubila?
Danas,sestru i mamu.

41. Zadnji put kada si bila optužena za nešto?
Ne znam.

42. Najdraži slatkiš?
Svi!

43. Koji instrument sviraš?
Nijedan,ali bih volela da naucim da sviram klasicnu gitaru.

44. Najdraži komad nakita?
Ogrlica sa priveskom sovice.

45. Zadnje što si trenirala?
Folklor

46. Zadnja pjesma koju si pjevala?
Bila je to neka od OneDirection-a.

47. Najdraži chat up line?
Ne znam sta je ovo.

48. Jesi li ga ikad koristila?
Nikad. XD

49. Zadnji put kada si se družila sa nekim?
Danas sa komsinicom... 

50. Ko bi trebao odgovoriti na ova pitanja?
Svi koji hoce.

I to je to! Nadam se da vam je bilo zanimljivo dok ste citali moje odgovore.
Uskoro ocekujte post o skoli! ♥

U komentare mi napisite koje pitanje,i koji moj odgovor vam je bio najsmesniji,ili najinteresantniji!

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

7 коментара

  1. Odličan tag Željana! Uživala sam čitajući i jako volim da čitam tagove jer su puni zanimljivih pitanja. ♥

    Novi post --------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je pitanje broj 19. najsmešnije.
    Inače i ja volim Rosa Lynch-a kao glumca.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan tag :) Najsmešniji mi je odgovor na 30. pitanje :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiva pitanja kao i odgovori. Nasmejala si me! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiva pitanja i odgovori :D Baš sam se nasmijala na odgovor 15. pitanja xD
    Btw. Neznam ako si čula , ali 1D je izbacio novu pjesmu Drag Me Down i uskoro izlazi video ♥

    ОдговориИзбриши
  6. 15. i 19. pitanje mi je najj. ☺
    - inace odlican post. :'D

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥