5 stvari koje mrzim kod komentara! ♥

by - септембар 03, 2015

Pozdrav devojke!
Ovo je,ja mislim,drugi post za ovu nedelju.Neaktivna sam zbog skole,kao i dosta bloggera.No necu ni zanemariti blog,pisacu postove kada budem imala vremena. Ponekad ce izlaziti mozda 1-2 nedeljno,no nista neobecavam.

Danas vam donosim jedan post,u kom cu napisati '5 stvari koje mrzim kod komentara' slican post je napisala draga Jana,samo sto je ona napisala vrste,a ja cu sta mrzim tj. ne volim.

Well,let's get started...

1. 'Super post'
Ovo apsolutno mrzim,a to je kada mi u komentaru napisu 'super je post',a na kraju napisu roman o svom blogu. To je stvar koju dosta bloggera ne voli,pocetnici,ako mogu tako da ih nazovem,pomisle na to kao da je kompliment,pa kazu 'jaoo hvala tii....'.

2. Ne procitaju post
Druga stvar jeste to sto,vecina komentatora/bloggera,koji su tek uplovili u svet bloggovanja,brze bolje zele da podignu nivo pregleda,pa nemaju pojma o cemu se post radi,a u komentar napisu 'e super ti post', 'ovi saveti su super' a vi uopste niste pisali niokakvim savetima! Najgore je gore spomenuta stavka,to sto vi napisete ceo 'roman',a oni ga ni ne procitaju,i Vi se onda osecate glupo.

3. Ahhhh,ti hejteri..
Hvala Bogu,pa se ja jos nisam nasla u ovakvoj situaciji,ali mnogi jesu.Znate ono kada tek postavite post,i posle 3-4 minuta vidite jedan komentar,a osmeh vam bude od uva do uva,ali,kada otvorite,imate sta i da vidite,hejterski komentar zbog kog vam dodje da bukvalno ugasite blog.A jos bude anonimac....No,jos gore je to sto,neko napise neku kritiku tj. savet kako da ti blog bude bolji tipa: 'slova ti se uopste nevide,pozadina nije u stilu leta,baner je premali,imas premalo gaceta,moras sve to da namestis',a ti to shvatis kao hejt,pa pocnes da se svadjas.. Stara poslovica kaze- 'prvo ispeci,pa reci'.

4.'POSETI MOJ BLOG,UCLANI SE'
Ima dosta bloggera koji napisu komentar,a onda ispod brdo-'UCLANI SE U MOJ BLOG,POSETI GA,KOMENTARISI' itd... Naravno da vam je drago kada ostave komentar,i naravno da cete posetiti i uclaniti se,ali priznajte,ne volite kada vam to napisu,umesto da samo ostave link.

5.
Upravo sam shvatila da ima samo 4 stvari koje mrzim kod komentara,tako da.......

I to je to.... Priznacete da se pronalazite  u nekoliko navedenih stavki,ako da,recite mi u komentarima...

Kako vam je u skoli?

Ne zaboravite posetiti sestrin blog-http://blacklifestyle8.blogspot.rs/

Podelite sa mnom vasa misljenja u komentarima! ♥

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

5 comments

  1. Jaoj,ja najvise mrzim te koji ne citaju postove,a odma komentarisu...
    A u skoli je super! ♥

    ozaninkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,iskreno.Zao mi je sto neces pisati skoro svaki dan kao do sad,ali ipak MALO vaznija je skola.Drago mi je da sam ti sam dala ideju za novi post ;) :D ♥.Sve si lepo napisala,i mene sve to isto nervira.Posebno to supper post..to mi je nekada gore od hejterskog komentara koje za sada nisam dobila,ali citajuci sve te savete kako se ne obazirati na hejtere ne plasim se iako sam se u pocetku plasila :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :D Mrzim kada pišu super post i onda napišu roman kao učlani se u moj blog ja sam se u tvoj učlanila... Htjela sam se zadavit kada sam u nekoliko postova na mom blogu vidjela takve komentare, a što je najgore uopče se ne učlane i rade copy-paste :P

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post :) Stvarno je glupo komentarisati nekome post a da ga pritom nisi ni pročitao,svaki post pročitam iz razloga zato što sam iz mnogih postova pročitala mnogo pametnih stvari i saveta :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. U potpunosti se slazem sa tobom. Ali po mom misljenju je okej ostaviti link ispod iskrenog komentara. I sama to radim, a i m ogi posetioci mog bloga takodje i to mi ne predstavlja problem kada ja znam da su oni post procitali. Takodje ono 'uclani se', 'komentarisi' i slicno mrzim. Udjem ja u blog i procitam post, ali ako to nije moj fazon necu se uclaniti.♥ Sjajan post!:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥