Candy TAG.♥

by - септембар 05, 2015

Pozdrav devojke!

Svima je dobro poznato da ja oboooooozavam slatkise,tako da cu danas odraditi jedan post pod nazivom 'Candy Tag' za koji me je tagovala Jana. Hvala ti Jano na nominaciji.

Well,let's get started...

1.Americke ili obicne palacinke?
Nikad nisam probala Americke,tako da Srpske. xD

Резултат слика за palacinke


2.Slatki ili obicni kornet?
Obican.




3.Vanilija ili cokolada?
Vanilu bas nesto ne volim,tako da COKOLADA!



4.Oreo ili Ginger-Bread?
Oreo.




5.Candy Cane ili pepermint?
Candy Cane




6.Topla cokolada ili caj?
Topla cokolada!



7.Yogurt ili cup cake?
Cup cake!



8.Cokolada ili keks?
Cokolada+keks. Mmmm....



9.Jagode sa secerom ili slagom?
Tesko pitanje. OBOJE.




10.Bomboni ili candy corn?
Bombone...


11.Maline ili kupine?
Maline.
Резултат слика за maline


I to je too.....

Nadam se da vam se svideo post,a za ovaj tag tagujem:
Kao i sve one koji zele da odrade tag!

Da li vam se svideo post?

Podelite samnom vasa misljenja u komentarima!

Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

10 comments

  1. Tag je zaista divan i mnogo mi se dopadaju piatanja kao i tvoji odgovori. Puno ti hvala na nominaciji, rado cu uraditi ovaj tag. :D <3 :-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na cemu,hvala tebi sto si ga uradila.Tvoji odgovori su odlicni.Na vecinu pitanja smo isto odgovorile :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Tag je predobar i uradila bih ga ako dozvoljavaš :D♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Tag je odličan :D Odlična pitanja i ogovori ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan tag :) Hvala puno na nominaciji :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Tag je odličan :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post
    Pogledaj moj blog ako želiš, značilo bi mi i pretplati se: http://milicascorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Znacilo bi mi da mi dad neke savete za blog jer Sam pocetnik.Pogledajte moj prvi post www.jovanajm2016.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥