Fall TAG! ♥

by - септембар 21, 2015


Hellow devojke!

Dugoo nisam znala sta cu da pisem,i onda sam(kao i svakog dana) posetila Ninin blog,i videla jedan interesantan tag,a Vi znate kad se meni neki tag svidi,ja ga odmah uradim.Tako je bilo i sa ovim...

Cini mi se da cu se zabaviti dok budem pisala.
I da,umalo da zaboravim,tag je vezan za jesen!

1. Omiljeni fall proizvod za usne?
Ne koristim bas nesto karmine,i te stvari,ali povremeno stavim labelo..

2. Omiljeni fall lak za nokte?
Rekla bih da je to jedan cokoladno-braon lak.Obozavam ga,i apsolutno je IN za jesen.

3. Omiljeno Starbucks piće za jesen?
Kod nas nema da se kupi Starbucks,ali verujem da je ukusno. 

4. Omiljena fall sveća?
Ne koristim svece.

5. Omiljeni šal ili ešarpa za jesen?
Pa,imam nekoliko esarpi,ali za jesen izdvajam jednu crvenu sa tufnicama.

6. Omiljenu film za "Noć veštica"?
Kod nas se ne slavi noc vestica,tako da ne znam koji bi mi bio omiljeni film.

7. Omiljeni slatkiš za "Noć veštica"?
Kod nas se ne slavi tako da....

8. Šta oblačiš za "Noć veštica"?
Kada bi to bilo kod nas,ja bih se maskirala u Nialla! *-*

9. Šta je tvoja omiljena stvar u vezi sa Fall sezonom?
Pa nemam neku omiljenu stvar.Ne znam stvarno sta bih rekla,nista mi ne pada na pamet! ♥

I to je to drage moje! Kao sto ste videli,u potpunosti sam promenila blog,i nadam se da vam se svidja! ♥
I da,odlucila sam da mi tekst koji pisem bude na sredini,ali Vi mi u komentarima recite kako vam se vise svidja! ♥

To bi bilo to!
Vidimo se za koji dan!
Vasa,
Zeljana! ♥

You May Also Like

6 коментара

  1. Tag je vrlo interesantan,a izgled tvog bloga je odličan :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Izgled je bas veseo,i drago mi je sto nije u temi tamne jeseni,jer jesen gledamo cim pogledamo kroz prozor.Kada pogledamo u neciji blog on treba da nas razvedri,kao tvoj.Prelep izgled.Tag je veoma zabavan i da li bih i ja mogla da ga uradim? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NAravno da mozes.Nikog nisam nominovala,jer nisam imala vremena zurila sam.Drago mi je da ti se svidja novi izgled! ♥

      Избриши
  3. Drago mi je da ti se svidja tag. Super post i odgovori. ☺

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, kao i izgled bloga!
    Ako zelis pogledaj moj blog, puuno mi znaci <3
    http://dragabolonja.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥