Ja pobednik? Ma vi se sigruno salite.....♥

by - септембар 30, 2015


Pozdrav devojke!
Evo upravo sam odlucila da napisem post,ali kada sam otvorila da vidim sta su moje omiljene bloggerke napisale,tj.koje su nove postove izbacile,videla sam da je Hanna sa bloga My World objavila  pobednika njenog poslednjeg giweavaya.Pisala je o mindjusicama koje je narucila,a usto je na kraju objavila pobednika,ja sam odlucila da prvo procitam post,i na kraju pogledam ko je pobednik,jer sam znala da ja nisam ta,ali onda me je sacekalo divno,ma sta divno,PREDIVNO iznenadjenje,posto sam losa u objasnjavanju,evo vam isecak sta je ona napisala.


Ponovo zahvala mojoj fotograferki, za koju mi se čini da će fotografirati dok ne umremo, jer vidim da su mi slike dosta kvalitetni je i "zanimljivije" tako da, očekujte još puno zabavnih slika *-*

I da, pobjednik je...


Željana Preradovic, razmišljala sam se između vas 4, pomagali su mi sestra, mama i prijateljica. Tako da se nadam da smo donjeli pravilnu odluku. Željana ja ti se javim danas u toku dana, ili jednostavno se ti javi meni, ako ja zaboravim xD Sa adresom na mail -hanna.nimac@gmail.com
Zeljana čestitam ti, drugi ne gubite nadu jer će kroz ovaj mjesec biti još giveawaya *-*

Znaci nisam mogla da verujemm............Ja vam ne mogu opisati koliko sam srecna........Vec je 9 satii(idem da 'spavam'kako da ne)Hanna hvala ti mnogo sto si izabrala bas mene...♥♥♥

Ako zelite,kad mi stigne nagrada,napisacu post o tome,do tad citajte stare postove...


Mi se vidimo uskoro!♥

P.S. Ne zaboravite da posetite Hannin blog klikom ovde.

Toliko sam uzbudjena da necu moci da spavam nosac,bas ti hvala Hanna(ne stvarno,hvala ti mnogo)...

Hocu li ja zavrsiti ovaj post nocas,ma najbolje da ja samo kazem:
vidimo se,
Zeljana♥

You May Also Like

8 коментара

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥