I'm making banners for you! ♥

by - октобар 17, 2015

Hey girls!
Da,da,novi izgled je tu.
No to nije danasnja tema!
Zelela sam da vam se oduzim za 60+ clanova,ali nisam trenutno u stanju da organizujem giweavaye :/
Zato sam odlucila da za vas,i vas blog(ako ga imate) napravim bannere/grafike.

Sve sto treba da uradite je:
-Napisete u komentare vas e-mail(kako bih mogla da vam posaljem banner,naziv vaseg bloga,sta zelite da pise na banneru,koju podlogu zelite,kakva slova,i koje boje,zelite li neke ukrase itd.
-U komentare napisite PRIJAVA...

 I to je to... Ako zelite banner,odradite sve sto sam navela gore.
Ovaj giweavay sam imala u vidu nekoliko dana,ali nikako nisam stigla da ga objavim..
Bannere,cu praviti preko dva sajta, PicMonkey-a,i Ribbet-a. Zavisi kakve vase zelje budu.

Mozete izabrati bilo sta da bude na banneru,a ja cu se potruditi da iz reci,to pretvorim u delo.
Jos jednom napominjem da mi MORATE ostaviti vasu e-mail adresu!

Nadam se da vam se post svideo... Znam da je kratak,ali iskreno,nemam ideje sta da pisem,tako da mi takodje u komentare napisite O CEMU DA PISEM!

Komentarisite!

Vasa,


You May Also Like

18 comments

  1. Bas lepo sto pravis bannere.Trenutno mi nije potreban :).Mozes da pises neki tag ili top pet omiljenih knjiga :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ne želim nikakve svađe ali mislim da bi s tvoje strane bilo kreativnije da si smislila neku drugu nagradu, a ne istu kao na mom blogu.
    forever-blogm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Khm,ja sam ovu nagradu imala u vidu vec nekoliko dana,ali nikako nisam stigla da objavim zbog Q&A,i zbog obaveza,a i bolesna sam....

      Избриши
    2. Ne znam zasto svi kada kopirate neku ideju kazete 'vec je odavno imam u planu'.. Sasvim je ok sto si uzela ideju, samo kazem mozda je moglo i kreativnije :)

      Избриши
    3. Da te jesam kopirala,napisala bih to u postu,ali ti mi ne moras verovati ♥

      Избриши
  3. Ne mogu da se uclanim ali bih rado htela novi baner<33.
    E-mail:anabundalo3@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema potrebe da se uclanjavas. Samo mi napisi kakav banner zelis! ♥

      Избриши
    2. Javi mi se na mejl da se dogovorimo<3333

      Избриши
  4. Mogla bi pisati o svojim najdražim bloggerima?

    e-mail : mdiaryonline@gmail.com

    Usto,pogledajte moj blog > www.mdiaryonline.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Skoro sam promenila izgled bloga tako da mi za sada nije potreban baner,ali u svakom slučaju fenomenalna ideja..... :*

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  6. http://thewhiteandgold.blogspot.rs/
    Pogledaj moj blog, imas tamo moju email adresu i ako zelis da uradimo neki collab post javi mi se, jer zelim da uradim neki do kraja oktobra.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi se svidja ova ideja!
    Poslaću ti na mail poruku!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. PRIJAVA:
    jelenajeca442@gmail.com
    Ime bloga:Flyovanje
    Želela bih da ipod naslova bloga Flyovanje piše(malim slovima) Happines, People,Love....
    Podloga može da bude bela,a okolo neka mala srca,lupe,slova i fotoaparati.
    Boja slova može da bude tamno roza.

    P.S.sliku možeš da mi pošalješ na mail.

    Thank you

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥