100 komentara!♥

by - новембар 10, 2015

Hey devojke!

Ovo ce biti kratak post!
Kako ne bih duzila sa uvodom,da predjemo na post.
Naime, Jeca J je svojim komentarom na mom proslom postu,pomogla meni da dostignem brojku od 100 komentara.
Ali ni bez vas,ja ne bih dostigla ovu brojku,tako da...... Takodje,obo je 70 post! ♥

Ako cemo iskreno,ja sam mislila da cu ja posle deset dana da ugasim blog,ali nisam,ni sama ne znam zasto...Mejbiiii,zbog vas! Da,jeste,zbog vas nisam ugasila blog,jer ste mi Vi pomogli da ovaj blog opstane!

Takodje,tu je i novi izgled bloga koji sam pre 10 min. namestila. Sad je 9:39.
Kad sam zavrsila sa namestanjem,stisnula sam gumb da vidim sve komentare,i videla sam brojku 100! ♥

Jos jednom Vam hvala puuuuuuuuunoooo.....
Mozda je bloggerima koji imaju po 300+ clanova,ovo izuzetno mala brojka,ali meni......

Uglavnom hvala vam!
Obavezno nastavite da komentarisite,i mozda cemo dostici i brojku 1000(ahammm)

Da li ste srecni koliko i ja?
Kako vam se svidja novi izgled bloga?
Komentarisite!
Vasa,

You May Also Like

6 comments

  1. Izgled bloga je savrsen!Cestitam na 100 komentara,ja sam 101!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam!Veoma mi je drago zbog tebe. :)
    Novi izgled je prelep,bas mi se svidja♥
    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Čestita ti :D
    Izgled bloga ti je malo je reći fenomenalan :D

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan ti je izgled bloga i čestitke za 100 komentara!
    Nastavi sa postovima, odlični su! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi je drago što je moj komentar 100.Nadam se da ćeš ih imati još puno!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,svaka cast ♥Jako mi se svidja tvoj blog :) Ako zelis pogledaj i moj(i komentarisi ako heces)izbacila sam svoj prvi post,mnogo bi mi znacilo ♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥