Fall pictures! ♥

by - новембар 06, 2015

Caoo svima!

Evo posle 6 dana,ja sam odlucila da izbacim novi post. Vec nekoliko dana sam imala u planu ovaj post,ali mi se nikada nije dalo da napisem,bila sam isuvise lenja.... Ali danas sam odlucila da moram da izbacim novi post.

Kao sto ste videli u naslovu,izlozicu vam neke slike vezane za jesen.. Da vas ne smaram,da odmah krenemo na fotkice.

NAPOMENA: Sve slike koje budem izlozila sam licno ja fotografisala!

















I to je to..Na poslednjih nekoliko slika izgleda kao da pada sneg,ali je to zapravo magla.. :)

Nadam se da vam se slike svidjaju! ♥

Ukoliko zelite vise ovakvih postova,javite mi u komentare! ♥

Komentarisite!

Vasa,

You May Also Like

12 коментара

  1. Prelepe su slike.Najvise mi se svidjaju ove gde si slikala i svoje kanadjanke :)

    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe su slike.Najvise mi se svidjaju ove gde si slikala i svoje kanadjanke :)

    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe fotke!❤❤❤
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Fotkice su predivne! Svaka čast! Najviše mi se dopada ona sa tvojim noktićima. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve slike su super. ♥ Mozemo biti frendice po cipelama xD

    ОдговориИзбриши
  6. Slike izgledaju odlično! :))
    xoxo
    forever-blogm.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super post
    Poseti moj blog i komentarisi ga http://girlsarestronger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Meni se posebno sviđaju slike sa kanađankama.!!!!!!
    Možda i ja uradim ovakav post.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su fenomenalne *-* Najvise mi se svidjaju mi se ove slike sa maglom i sa tvojim noktima :D ♥

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥