Pocinje sezona zvana.....BOZICNI PRAZNICI! ♥

by - новембар 30, 2015

Hey girls! ♥

Ovako,prvo sto imam da vam kazem jeste da sam primetila da smo izgubili jednog clana....No,okej,osmeh na lice,jer danas zapocinjem novu sezonu koja se zove...... BOZICNI PRAZNICI!
Zapocinjem ovu sezonu,jer nam se blize zimski praznici,i blizi nam se zima,a posto ja nisam pravila nikakvu 'seriju' postova vezanu za leto ili za jesen,odlucila sam zapoceti ovu 'seriju'.

P.S. Obavezno pogledajte gadget sa strane,u pitanju je jedna vazna poruka za vas!

Kad smo vec kod toga,ovo je poslednje vece meseca Novembra,sutra je zvanicno prvi dan Decembra!
Pa,hajde da pogledamo neke slicice vezane za predstojeci mesec!

december, christmas, and funny image
december

christmas
christmas
hello
christmas

Okej,dosta je slika..

Uglavnom,ova serija postova ce izlaziti svake nedelje,sto znaci da ce biti 5 postova ove rubrike.
Svake nedelje ce biti drugacija tema.
Sutra izlazi prvi post ove ''serije'' postova,tako da uclanite se,i saznajte u koje vreme je izasao prvi post rubrike! ♥

Nadam se da ce vam se dopasti ova serija postova,i da cete uzivati!

P.S. Obavezno pogledajte gadget sa strane,u pitanju je jedna vazna poruka za vas!

U komentare mi napisite da li ste srecni zbog toga sto nam stize decembar mesec,i kako vam se dopada rubrika.
bello
Komentarisite! ♥

Vasa,



You May Also Like

5 коментара

  1. Kao prvo mnogo mi se sviđa izgled bloga!
    Meni se sviđa ova ideja,nadam se da će postovi vezani za ovu seriju biti veoma interesantni.
    P.S.slike su predivne.

    Poseti i moj blog,novi post je izašao.
    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,kao i slike.❤
    Novi post - milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Decembar mi je jedan od najomiljenijih meseca.Inace,slike su divne.♥
    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Novi baner bloga je vrh! Slike su super i, naravno, jedva čekam nove NG postove! x.

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Slike su sjajne!!!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥