Winter TAG! ♥

by - новембар 28, 2015


Hey girls!
Evo (konacno) sam odlucila da napisem novi post!
U pitanju je TAG koji se zove Winter TAG. Kao sto znate,ja obozavam da radim ovakve postove,i zaista uzivam dok ih pisem,a i dok ih citam..Dok slusam OneDirection,lagano cu odraditi tag..
Let's go.....

*PS. Ukoliko niste primetili,blizimo se cifri od 10.000 pregleda na blogu,i kada dodjemo do tog broja,ako do tad stignem i preko 80 citalaca,ocekuje vas jedno iznenadjenje,tako da uclanite se kako biste znali kada budemo dostigli 10.000 pregleda i 80+citalaca,kao i kad budem objavila iznenadjenje,za sve sadasnje i buduce clanove!*


1. Omiljena zimska nijansa laka za nokte?

U poslednje vreme sam zaludjena tamnim bojama,i upravo imam crni lak za nokte na noktima ^^ . Ali za zimsku cu izabrati dve boje,bordo crvenu,i belu.. ♥

2. Omiljeni zimski proizvod za usne?
Ja se ne sminkam,osim kad idem negde(juce smo imali zurku u skoli pa sam nosila crni ajlajner ^^)Ali zimi mi obicno ispucaju isne pa moram da mazem labelo.

3. Odevni predmet koji najčešće nosim zimi?
Ja dzempere ne volim da nosim,jednostavno me grebu.. xD Obicno nosim dukseve,sto je ironija jer nemam nijedan duks koji mi odgovara u ormanu.... xD

4. Najčešće nošen zimski dodatak?
Ammm,kao sto rekoh u proslom postu,mrzela sam da nosim kape,ali nekako mi se sad svidjaju,tako da ce kapa ove zime definitivno biti samnom... Tako da je kapa odgovor na ovo pitanje..

5. Omiljeni zimski miris sveće?
U poslednje vreme sam zaludjena svecama,mada kod nas nema neki veliki asortiman tako da....

6. Omiljeno zimsko piće?
To je definitivno topla cokolada/cokoladno mleko ^^

7. Najdraži praznični film?
Uvek i zauvek ce to biti 'Sam u kuci'. Obozavam taj film,i cim vidim da se prikazuje,odmah mi izmami osmeh na lice! ♥♥♥

8. Najdraža Božićna pesma?
We wish you a marry Christmas,we eish you a marry Christmas,and a happy New Year! ♥

9. Omiljena hrana tokom praznika?
Praznicni kolaci koje moja mama i sestra spremaju kao profesionalac! ♥

10. Najdraža Božićna dekoracija?
JELKAAA!!! Jelku obozavam da kitim sa svojom sesrtom,i kad je okitimo obavezno ugasim svetlo i legnem,i gledam u sve sarene lampice.

11. Šta ti je na vrhu zimske liste želja?
Nemam listu zelja,ali nekako uvek zelim da budem srecna,i da moji voljeni budu srecni. ♥

12. Planovi za praznike?
Na slicno pitanje sam morala da odgovorim na casu engleskog,tacnije to je bio domaci,i ja ga nisam uradila,jer zaista nisam od onih osoba koje do detalja isplaniraju sta ce im se desiti u koji minut,jednostavno,radim ono sto mi se taj dan radi,a i ne volim kada znam unapred sta cu da radim....


I to je too.... Nadam se da vam se tag svideo,i da ste uzivali dok ste ga citali! ♥

Za ovaj tag taggujem:
Sve one koji vole zimske praznike,i koji uzivaju u njima!

U komentare mi napisite da li vam se svideo tag,da li cete ga napisati na vasem blogu,i sta mislite koje je to iznenadjenje povodom 10.000 pregleda,i ako skupimo 80+citalaca?

Komentarisite!♥

Vasa,



You May Also Like

2 comments

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥