Pocinje sezona zvana....BOZICNI PRAZNICI #1- Novogodisnji izgledi bloga! ♥

by - децембар 01, 2015

Ho,ho,hoo girls!
Paaaa,drago to vama bilo ili ne,prvi dan decembra je zvanicno osvanuo,sto znaci da danas zapocinjemo novu seriju postova koja se zove ''Pocinje sezona zvana....BOZICNI PRAZNICI''
Za prvi post ove rubrike sam odabrala temu pod nazivom- Novogodisnji izgledi bloga,paa,hajmo da pocnemo! ♥


Pa ovako,vidim da ste vec primetili da sam 'okitila' blog,u stilu bozica,sto mi je drago,jer sad znam da zaista cenite moj trud.
Neko je prokomentarisao da je odusevljen bannerom,sto mi je zaista drago jer sam ga pravila 5 puta iznova i iznova,i na kraju sam se odlucila da postavim ovaj.Kad smo vec kod bannera,promenila sam i pozadinsku sliku bloga,i stil fonta na blogu.Ubacila sam crvenu i zelenu boju,jer me te dve boje nekako najvise asociraju na bozic.

Posto je danas tema Novogodisnji izgledi bloga,odlucila sam da malo porazgovaramo o toj temi.

Ovako,za sad sam videla da se samo jedan blog 'okitio',a to je blog Milice Stanisic Style On First Place. Meni se njen izgled bloga,veoma,veoma dopada,i zaista zraci tom nekom pozitivnom energijom,i bas mi je nekako izgled kjut. 
Takodje,mislim da bi i ostali bloggeri trebali polako da se pripremaju za dekorisanje bloga, jer se ipak blizi najlepsi praznik u godini,i mislim da bi i blogovi trebali da ga docekaju sa osmehom.
Takodje sam i napravila novi potpis,koji cete moci da vidite na kraju posta!

Sad cu da vam pokazem banner koji je bio moj prvi izbor,ali sam ga upropastila pahuljama,koje ne mogu da se vide.

Kad smo vec kod bannera,tu je i nov naziv bloga, Zeljana's Diary,znam da nije originalno i da svaki drugi blog ima takvoo ime,ali.......that's okay..

Soo,yeah,to bi bilo to sto se tice ovog posta.

Odlucila sam da organizujem jedan giweavay negde blizu bozica,ali moramo dostici 80-90 clanova,inace nista od giweavay-a. Tako da,kako bi ste imali priliku da ucestvujete u mom prvom,pravom giweavay-u,morate se potruditi da dobijemo sto vise clanova! Detaljnije mozete procitati na traci sa strane,informacije su skroz na gornjoj strani trake. ♥

I to je to sto se tice prvog posta nove rubrike. Sledeci post ove rubrike izlazi sledece nedelje..
 Ukoliko zelite banner,ispunite gore navedene stavke.

Kako vam se svideo post?

Komentarisite! ♥

Vasa,

You May Also Like

6 коментара

  1. Veoma mi se svidja novi izgled bloga, veoma je sličan Miličinom, što mi se svidja. :) Takodje mislim da ti je naziv rubrike veoma kreativan i jedinstven (barem ga nisam videla ni na jednom blogu do sada). :D ♥


    blogopoznatima.blogspot.rs - poseti moj blog ako želiš, hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marija! ♥ Ja ga do sad nisam videla ni na jednom blogu,tako da je moj ♥

      Избриши

Do not forget to say what you think about post! Write it here! ♥